Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان از ریزش تونل برفی شهرستان ازنا خبر داد و گفت: تعدادی از مردم در این تونل گرفتارشده‌اند اما هنوز اطلاع دقیقی از تلفات در دست نیست.

به گزارش تسنیم، محمدباقر محمدی در ازنا از ریزش تونل برفی شهرستان ازنا خبر داد واظهارداشت: امروز حدود ساعت 16 تونل برفی شهرستان ازنا ریزش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره اعزام تیم ارزیاب اولیه و تیم پشتیبان جمعیت هلال‌احمر لرستان به این منطقه، افزود: تعدادی از مردم در این تونل گرفتارشده‌اند اما هنوز اطلاع دقیقی از تلفات این تونل در دست نیست.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: دو تیم تیم 6 نفره جمعیت هلال‌احمر برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی تونل برفی ازنا اعزام‌شده است.

وی بیان کرد: تیم واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر استان لرستان نیز در حالت آماده‌باش قرارگرفته است و در صورت نیاز به این منطقه اعزام می‌شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت

سیدمحمدمهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان خاش، دو هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم  به ارزش مجموع ۲ میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال در قالب پویش نوروزی و رمضانی"هلال رحمت" تهیه و بین خانوارهای کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: این طرح با هدف حمایت از معیشت خانواده‌های نیازمند و کمتر برخوردار، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

در همین راستا از خیرین و داوطلبان هلال احمر استان سیستان و بلوچستان تقاضا داریم ما را در جهت تحقق این هدف همراهی نمایند. 

علاقه مندان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به شعب جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان تحویل داده و یا با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ و یا شماره کارت ۶۲۱۹-۸۳۶۶-۹۵۷۰-۶۳۶۷ با شناسه حساب ۳۰۸۰۱۴۰۲۸۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۰ نزد بانک مرکزی به نام جمعیت هلال احمر و یا شماره گیری کد دستوری #۳*۱۱۲* در پویش هلال رحمت امسال مشارکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دولت برای کاهش تلفات جاده ای طرح ۲ فوریتی ارائه دهد
  • ایجاد تونل برفی در ترکیه + فیلم
  • رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • کاهش ۷۵ درصدی تلفات رانندگی در گیلان، نوروز امسال
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان