Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیبان جمعه استان مرکزی پیروزی های جدید جبهه مقاومت در عقب راندن داعش را به ملت ایران تبریک گفتند و ابراز امیدواری کردند که به زودی شاهد آزادسازی کامل سوریه خواهیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ ائمه جمعه استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابی ها، این اقدام را ناشی از دشمنی آنها با اسلام دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامان جمعه استان در بخشی دیگر از سخنان خود پیروزی های جدید جبهه مقاومت در عقب راندن داعش را به ملت ایران تبریک گفتند و ابراز امیدواری کردند که به زودی شاهد آزادسازی کامل سوریه خواهیم شد.

خطیبان جمعه استان مرکزی به خدمات ارزنده سپاه نیز اشاره کردند و برخی سخنان پیرامون سپاه را بی انصافی دانستند و اقدامات ارزنده سپاه را خار چشم استکبار جهانی عنوان کردند.

هفته حقوق بشر آمریکایی یکی از دیگر از موضوعات مطروحه در نمازجمعه های استان مرکزی بود که در این خصوص به بیماران شیمایی صدام با حمایت آمریکا و انگلیس در ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره شد.

در خطبه های این هفته به بازخوانی حادثه هفتم تیر و سالروز شهادت دکتر بهشتی نیز پرداخته شد.

آیت الله دری نجف آبادی:

عقب راندن داعش با تلاش مراجع دینی و مردم/استاندار لایق؛ مهمترین خواسته مردم از دولت/شوراها مصالح مردم را فدای منافع باند و جناح خود نکنند

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل ازاراک امروز؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نمازجمعه اراک با قدردانی از حضور مردم استان مرکزی در مراسمات ماه رمضان گفت: امیدواریم نماز و طاعات همه مردم استان مورد قبول درگاه اهدیت قرار گیرد.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه مردم دستاوردهای ماه مبارک رمضان را حفظ کنند اظهار کرد: انشالله ۱۱ ماه آبنده سر سفر ضیافت الهی باشیم و همان حضور قلب را حفظ کنیم.

اسرائیل و آل سعود دو غده سرطانی و دست نشانده انگلیس و آمریکا

وی هشتم شوال را یادآور حمله ددمنشانه و غیرانسانی وهابیون در تخریب قبور ائمه معصومین علیهم السلام عنوان کرد و افزود: آل سعود در چند سال اخیر با حمایت از تروریست ها جنایت های مختلفی بر علیه مسلمانان انجام داده است.

امام جمعه اراک بیان کرد: اسرائیل و آل سعود این دو غده سرطانی هستند که توسط انگلیس و آمریکا ایجاد شده اند و با حمایت های مالی آل سعود همواره به دنبال ضربه زدن به مسلمانان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ملت ایران و نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه باید در برابر این جنایتکاران با جدیت بایستند و با پایداری و مقاومت راه را ادامه دهند.

عقب راندن داعش با تلاش مراجع دینی و مردم

دری نجف آبادی آمادگی برای شهادت و وحدت امت اسلامی را رمز موفقیت مسلمانان عنوان کرد و گفت: در حالی که نیروهای داعش حدود دو سوم از خاک عراق را تصرف کرده بودند یک فتوای آیت الله سیستانی و رهبر معظم انقلاب و حضور مردم، داعشی ها را به خانه قبل خود عقب راند.

وی با بیان اینکه ملتی که برای خداوند قیام کند موفق خواهد بود افزود: امت های اسلامی با وحدت در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند و بدانند که موفق و پیروز خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دشمنان دیوانه هستند ادامه داد: باید در داخل کشور با وحدت کلمه و انسجام پشت سر رهبری حرکت کنیم تا دشمنان نتوانند به این ملت آسیبی برسانند.

سکوت استکبار جهانی در برابر جنایت های صدام/ ۳۵۰ بمب شیمیایی در دوران جنگ تحمیلی بر سر مردم ایران ریخته شد

امام جمعه اراک به سالروز بمباران شیمیایی سردشت هم اشاره ای کرد و گفت: در جنگ تحمیلی صدام ۳۵۰ مورد بمباران شیمیایی انجام داد که تمام این بمب ها از کشورهای هلند، انگلیس و آمریکا تامین شده بود.

وی اضافه کرد: از آنجایی که بمباران شیمیایی از منظر حقوق بین الملل محکوم است هیچ کشوری این جنایت های صدام با همدستی استکبار جهانی را محکوم نکرد.

سخنان آسیب زننده به وحدت ملی زده نشود/دولت فرهنگ دینی مردم را جدی بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: در برابر این همه دشمنی های که بر علیه کشور وجود دارد باید در تمام مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی وحدت کلمه را حفظ کنیم و حرف هایی که موجب خدشه دار شدن وحدت ملی می شود نزنیم و همه با هم تعامل کنیم.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم باید خدمتگذار مردم باشد افزود: این دولت باید با برنامه ریزی برای جبران کمبودها تلاش کند و در واگذاری ها دقت و فرهنگ دینی مردم را جدی بگیرد و از حاشیه پردازی پرهیز کند.

شوراها مصالح مردم را فدای منافع باند و جناح خود نکنند

امام جمعه اراک انتخاب شهردار امین ، دلسوز و لایق را یکی از وظایف شوراها عنوان کرد و گفت: شوراها منافع و مصالح مردم را به منافع باندها و جناح های خود ترجیح ندهند و به فکر خدمت به مردم باشند.

مردم استاندار لایق می خواهند/گوش شنوایی در وزارت کشور برای انتخاب استاندار لایق وجود ندارد

وی با انتقاد از انتخاب استانداران و فرمانداران نالایق گفت: مردم استانداران و فرمانداران لایق می خواهند بنده در همین راستا با یکی از مدیران وزیر کشور در خصوص انتخاب استاندار صحبت هایی انجام دادیم ولی گوش شنوایی نبود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مردم استانداران، فرمانداران و شهرداری می خواهند که امانت دار بیت المال باشند.

امام جمعه آشتیان:

وهابیت و آل سعود؛ سرچشمه خشونت داعش/ سپاه یاور دولت است نه رقیب/ملتی که تفنگ ندارد ذلیل و خوار می شود

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیرآشتیان؛ حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان با اشاره به حفظ تقوا گفت: از نشانه های تقوا مداومت و پیوستگی اعمال است، چنانچه حفظ سرمایه مهمتر از خود سرمایه است.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمود؛« باقی ماندن بر عمل سخت تر از خود عمل است» مهمترین و سخت ترین وظیفه روزه داران ماه مبارک رمضان حفظ اعمالی است که در ماه رمضان انجام دادند.

معنویت محافظ انسان است

نیشابوری اظهار کرد: متاسفانه زمان زیادی نمی گذرد که برخی تمام سرمایه رمضان را از بین می برند، سعی کنیم هرکاری را که در ماه رمضان انجام می دادیم از جمله نماز اول وقت، تلاوت قرآن، انس با دعا، سحرخیزی، رفتن به مسجد و کمک به نیازمندان را ادامه دهیم.

امام جمعه آشتیانمعنویت را محافظ انسان دانست و گفت: برای زندگی موفق نیاز به تداوم معنویت داریم، همانطور که جسم ما نیاز به غذا دارد روح نیز به غذا نیاز دارد، برای تامین معنویت تنها راه انجام واجبات و ترک محرمات است، انسان باید به گونه ای باشد که تا احساس کرد معنویت او کم شده است احساس خطر کند و تلاش خود را بیشتر کند. معنویت محافظ انسان است.

وهابیت و آل سعود؛ سرچشمه خشونت داعش

وی با اشاره به تخریب قبور ائمه بقیع افزود: شیعه این خاطره تلخ را را فراموش نمی کند که وهابیت خبیث به مدینه حمله کردند و قبور ائمه را تخریب و با خاک یکسان کردند.

نیشابوری اظهار کرد: سرچشمه خشونت داعش و امثال آن، وهابیت و تفکرات آن و عربستان است، اینها شاگردان محمدبن عبدالوهاب اند که درس جنایت و خونریزی می بنند.

امام جمعه آشتیان گفت: آنها گنبد حرم پیامبر(ص) را به توپ بستند و می خواستند حرم پیامبر(ص) را تخریب کنند که مسلمانان نگذاشتند، در همان سال به کربلا حمله کردند و تخریب کردند، سپس به سوی نجف حرکت کردند که موفق نشدند و شکست خوردند.

مقابله با نفوذ دشمن به کشور، یکی از دغدغه های رهبری

وی گفت: یکی از دغدغه های رهبری نفوذ دشمن در حکومت است، دولت متاسفانه ویروسی شده است. گاهی رایانه یا تلفن همراه شما ویروسی می شود و اطلاعات دستگاه شما از بین رفته و یا به بیرون منتقل می شود و ممکن است دستورات اشتباهی به دستگاه شما وارد شود حتی دستگاه شما را خراب کند.

نیشابوری اظهار کرد: این گونه ویروس ها در تشکیلات اداری و سازمانها و کشور داری مانند رایانه و تلفن همراه است، سیستم اداری کشور ویروسی شده و دارد همه چیز را از بین می برد.

امام جمعه آشتیان گفت: این ویروس ها عقلانیت، وحدت و همبستگی، تصمیم گیری و برنامه ریزی، محاسبه محوری و تشخیص دوست و دشمن را هدف قرار داده است.

وی افزود: یکی از دغدغه های رهبری در دو سال گذشته بحث نفوذ است و نگران ورود این ویروس خطرناک در عرصه مملکت داری است.

نیشابوری اظهار کرد: مقام رهبری فرمود؛ «یکی از مشکلات مدیریت های کلان ما این است که نرم افزار مدیریتی ما ویروسی شود»، یعنی دشمن بتواند در اندیشه مدیریتی ما ویروسی را وارد کند که تمام ابتکارات ما کارهای ما و تصمیم های ما را خراب کند و به جهت خلافی هدایت کند و پیش ببرد.

امام جمعه آشتیان گفت: متاسفانه امروز شاهدیم که نرم افزار دولت با ویروس هایی آلوده شده است، البته این اختصاص به این دولت ندارد در تمام دولت های قبل نیز وجود داشت اما شدت و ضعف و کیفیت آن متفاوت بوده است.

وی بیان کرد: با وجود تذکرات مکرر رهبری برای مقابله با ویروس ها و رفع عیوب، مسئولان همچنان بی توجهی می کنند، مسئولان یا ویروس را نمی بینند یا ویروس را ویروس نمی دانند.

نیشابوری با اشاره به برخی از ویروس ها اظهار کرد: دو قطبی سازی جامعه، ابلاغ و اجرای سند ۲۰۳۰، حمله به سپاه پاسداران به عنوان دولت با تفنگ، نظریه سازی انحرافی درباره مشروعیت ولایت فقیه و ولایت امام علی (ع)، سکوت در زمینه تحریم، مخالفت دولت با برخورد با نیروهای نفوذی و جاسوس و دهها مورد دیگر نشان می دهد که دستگاه محاسبه دولت دچار اختلال شده است.

امام جمعه آشتیان گفت: اینکه آمریکا و اروپا سپاه پاسداران را تحریم می کند جای تعجب نیست چون سپاه تمام معادلات منطقه ای و آمریکا را بهم ریخته است.

وی افزود: استکبار حلب را منطقه نفوذ ناپذیر می دانستند لذا آن ها از شکست داعش و پیروزی مقاومت شکست داعش در دیرالزور، شکست ائتلاف عربی – غربی – عبری ناراحت هستند.

نیشابوری ادامه داد: امروز سپاه خار چشم دشمنان ایران و اسلام است، قدرت سپاه فکر هرگونه تجاوزی را از کشور دور کرده است، قدرت سپاه دشمن را عصبانی کرده و لذا برای زمین گیر کردن سپاه از تمام توان استفاده می کند اما هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سپاه رقیب دولت نیست بلکه یاور دولت است

امام جمعه آشتیان گفت: دولت مردان بدانند؛ غرب نمی خواهد دولت در کنار سپاه باشد و می خواهد آن ها را مقابل یکدیگر قرار بدهد، سپاه رقیب دولت نیست، چنانچه روحانیت و ائمه جمعه رقیب دولت نیستند بلکه کمک کار و یاور دولت هستند.

وی تصریح کرد: در گذشته و امروز بزرگترین پروژه های کشور توسط سپاه انجام شده است، سپاه با فرمان مقام معظم رهبری و با عمل به اقتصاد مقاومتی دنبال استقلال کشور است و او نمی تواند گوشه ای بنشیند و چشم برنابسامانی ها و مشکلات کشور ببندد.

نیشابوری گفت: سپاه با بی مهری ها کنار نخواهد رفت و دولت مردان هم نباید تحت تاثیر رسانه های خارجی و خناسان داخلی قرار بگیرند، نگاه سپاه فقط به درون و ظرفیتهای درونی است.

امام جمعه آشتیان گفت: سپاه انواع سلاح ها و تجهیزات نظامی مورد نیاز خود را در داخل ساخته است، امنیت و اقتدار ملی ما در گروی اقتدار نیروهای مسلح بخصوص سپاه پاسداران است. سپاه در عرصه اقتصاد قدرت موشکی، قدرت ردیابی، عرصه زمینی، بالگردها، پهپادهای پیشرفته، جنگنده های پیشرفته، خواب را از چشم دشمن گرفته است.

وی افزود: آیا سزاوار است مسئولان حکومتی در کنار پروژه های سپاه بایستند و عکس بگیرند و بعد از آن به سپاه حمله کنند؟! آیا سپاه بجای قدردانی و تشکر باید مورد حمله قرار بگیرد؟! تمام کارهای سپاه به درخواست دولتی ها انجام شده است.

ملتی که تفنگ ندارد ذلیل و خوار می شود

نیشابوری خاطر نشان کرد: اگر سپاه تفنگ دارد تفنگ او در خدمت انقلاب و مردم است ملتی که تفنگ ندارد فردا روز ذلیل و تحقیر می شود، این حرف ها باعث دوقطبی سازی کاذب در کشور می شود. غرب می خواهد این عامل اقتدار را از دولت و ملت جدا کند، آنها نمی دانند سپاه در قلب ملت ایران جا دارد، سپاه فرزند ملت و بازو و سرباز ولایت است و از هیچ کس به جز ولایت دستور نمی گیرد.

خطیب جمعه محلات:

برخی با برداشت گزینشی از زندگی شهید بهشتی وی را سازش کار معرفی می‌کنند/قوه قضائیه آماج حملات عده‌ای خاص

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبریصبح محلات، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه موقت شهر محلات در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر محلات با اشاره به هفت تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گفت: ۷ تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران واقعی امام خمینی(ره) در عملیات تروریستی منافقین است و متاسفانه امروز عده‌ای به دنبال تطهیر چهره منحوس منافقین هستند.

وی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری عده‌ای به دنبال جابجایی جلاد و شهید هستند و همه باید بدانند این افراد از این اقدام چه به دست خواهند آورد و آیا باید با کسانی که دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر و تعدادی از سران این کشور را به شهادت رساندند مذاکره می‌کردیم؟

برخی با برداشت گزینشی از زندگی شهید بهشتی وی را سازشکار معرفی می‌کنند

سلیمی با اشاره به جمله معروف و مواضع روشن شهید بهشتی در مقابله با آمریکا اظهار کرد: شهید بهشتی در طول زندگی مظلوم بود و امروز نیز مظلوم است و امروز عده‌ای به دنبال تحریف شهید بهشتی هستند و با برداشت شخصی و گزینشی از زندگی شهید بهشتی و شهید مطهری، آنها را سازشکار معرفی می‌کنند.

خطیب جمعه محلات تصریح کرد: شهید بهشتی‌ها و شهید مطهری‌ها از ارکان انقلاب اسلامی بودند و منافقین را شناسایی و معرفی کردند و اگر اهل سازش بودند هرگز در آتش خشم منافقین نمی‌سوختند.

قوه قضائیه بدون توجه به حملات عده‌ای خاص مبارزه با مفاسد دانه درشت را در دستور کار داشته باشد

امام جمعه موقت محلات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره پشت سر گذاشتن هفته قوه قضائیه و همچنین اشاره به آمار بالای پرونده‌های موجود در دستگاه قضایی گفت: امروز ورودی پرونده به محاکم قضایی بسیار بالا و عجیب است و در همین شهرستان محلات نیز ۱۸ هزار پرونده تشکیل شده است که بسیاری از آنها را می توان به راحتی بدون مراجعه به محاکم قضایی حل و فصل کرد. این در حالیست که این حجم بالا از پرونده سرعت رسیدگی را کاهش خواهد داد.

وی همچنین با اشاره به هجمه برخی جریانات به قوه قضائیه بیان کرد: قوه قضائیه امروز آماج حملات عده‌ای خاص است گویا این عده زخم خورده قوه قضائیه هستند. قوه قضائیه با فساد به صورت جدی در هر سطحی برخورد کند مخصوصا مفسدان دانه درشتی که با قدرت‌ها در ارتباط هستند.

ضعف در مراکز تصمیم گیری فرهنگی دلیل فرمان آتش به اختیار رهبری بود

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تفسیر رهبر از فرمان آتش به اختیار خود در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: عده ای افراد با بازی سیاسی بیانات رهبری را به ایجاد هرج و مرج تشبیه کردند و برخی با برنامه ریزی برای فرار از پاسخگویی دست به سلسله اقداماتی خاص زدند و آنها را با فرمان آتش به اختیار رهبر گره زدند.

خطیب جمعه محلات افزود: رهبری از مجموع کارهای فرهنگی راضی نیستند و اختلال در مراکز تصمیم گیری فرهنگی دلیل صدور فرمان آتش به اختیار از طرف رهبر بود و در این میان کار تمیز فرهنگی لازم است و نباید اجازه دهیم این بیانات رهبری تحریف شود.

وی تولید محصولات فرهنگی ناباب و ناسالم را از سم مهلک سخت‌تر دانست و بیان کرد: همه باید بدون بهانه گیری کار کنیم و همه باید وارد عرصه کار فرهنگی سالم شوند. آتش به اختیار یعنی استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌ها، در زمینه تولید، مصرف و اقدام فرهنگی است و در این میان تماشاچی بودن اشتباه است.

اقدامات خباثت بار آمریکا ناقض برجام است/قوانین مورد نیاز برای مقابله با بد عهدی آمریکا در دسترس دولت قرار دارد

امام جمعه موقت شهر محلات در بخش دیگری از سخنان خود تصویب تحریم‌های جدید با نام مادر تحریم‌ها در سنای آمریکا و مصادره ساختمان بنیاد علوی ایران در آمریکا با حکم یک دادگاه و اجرایی شدن حکم ممنوع الورودی اتباع ایرانی به آمریکا بخشی از اقدامات خباثت گونه آمریکا دانست و بیان کرد: بنا بود بعد از برجام آمریکایی‌ها رفتارهای خود را بر اساس حسن نیت ساماندهی کنند ولی متاسفانه شاهد چنین اقداماتی نبودیم.

وی ادامه داد: عده‌ای خوش بین فکر می‌کردند آمریکا را می‌توان رام کرد و این در حالی بود که عضو تیم مذاکره کننده آمریکا اعتراف کرد برجام با همان تحریم‌های اولیه نقض شد.

امام جمعه محلات با اشاره به بندهای نقض شده در مقدمه و پیوست‌های برجام گفت: عده‌ای از آقایان تازه اعلام می‌کنند در حال بررسی نقض یا عدم نقض برجام هستیم. همه باید بدانند این نحوه پاسخگویی و عدم ایستادگی در مقابل دشمن آنان را بیشتر از گذشته تحریک می‌کند.

سلیمی با اشاره به تصویب چندین قانون مناسب برای مقابله با بدعهدی‌های آمریکا در مجلس گفت: در حالی که برای مقابله با بدعهدی‌های آمریکا در برجام مصوبات خوبی وجود دارد عده‌ای با وقت کشی به دنبال تصویب مصوبه‌ای جدید پس از تعطیلات مجلس هستند و این فرصت سوزی است.

بازگشت ایران به اوج فعالیت‌های هسته‌ای زمان بر است

وی تصریح کرد: در حالی که در زمان مذاکرات عده‌ای بازگشت ایران به فعالیت‌های هسته‌ای را سریع می‌دانستند امروز شاهد هستیم برای راه اندازی مجدد سایت هسته‌ای فردو ۳ سال و برای باز طراحی راکتور اراک ۷ تا ۸ سال زمان نیاز است.

سلیمی با اشاره به بد عهدی‌های متعدد آمریکا در برجام بیان کرد: عده‌ای هنوز در مقابل بدعهدی آمریکا خواستار ادامه برجام با اروپایی‌ها هستند. این در حالی است که به اعتراف خود آنها اروپا بدون اجازه آمریکا هیچ کاری نخواهد کرد و عده‌ای در مقابل تمامی اقدامات آمریکا تنها پاسخ‌های دیپلماتیکی میدهند که از آنها چندین برداشت می شود.

امیدواریم پس از آزاد سازی موصل روزی شاهد آزادسازی بیت المقدس باشیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی با قدردانی ازکارگران معادن استان گفت: سنگ گوهره یکی از سنگ‌های باارزش کشور است که از معادن لرستان تولید و استخراج می‌شود و در بازار سنگ کشور به فروش می‌رسد.
ابوطالب شفقت با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خدمتگزار و دولت کار و تلاش است افزود: باید در راستای جهش تولید و افزایش کیفیت محصول وفرآوری سنگ وجلوگیری ازخام فروشی این سرمایه عظیم تلاش بیشتری کنیم.
شفقت با لزوم توجه به مشکلات کارگران در لرستان، یادآور شد: سنگ‌های معدنی باید توسط صنعتگران بومی در داخل این استان فرآوری شود و از خام‌فروشی سنگ‌های معدنی باید جلوگیری کنیم.
میزان ذخایر سنگ لرستان ۶۸.۵ میلیون تن و میزان استخراج سالیانه هم یک میلیون ۲۶۹ هزار تن است.

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها