Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@05:25:15 GMT

آخرین جزئیات از ریزش تونل برفی شهرستان ازنا

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۰۷۳۴

رویداد۲۴-مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تونل برفی شهرستان ازنا عصر امروز ریزش کرد.صارم رضایی در توضیحاتی اعلام کرد: تونل برفی شهرستان ازنا عصر امروز ریزش کرد که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند. دو تیم واکنش سریع هم در محل عملیات امداد در حال انجام وظیه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان متذکر شد: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که حال آنان وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

همچنین سرپرست اورژانس کشور از کشته شدن یک نفر در این حادثه خبر داد. این فرد 27 ساله به وسیله بالگرد اورژانس الیگودرز از محل حادثه انتقال داده شد.

همچنین محسن محمدی معاون فنی فوریت های پزشکی لرستان از احتمال حبس افراد بیشتری در تونل خبر داد و گفت: نیروهای امداد مشغول تفحص برای یافتن مصدومان احتمالی حادثه هستند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد
  • ۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟