Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:47:46 GMT

ریزش تونل برفی ازنا/مرگ یک جوان 18ساله

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۱۰۴۳

ریزش تونل برفی ازنا/مرگ یک جوان 18ساله

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛عصر امروز جمعه ساعت 16دیواره تونل برفی ازنا واقع در منطقه کوهستانی اشترانکوه دچاره حادثه ریزش شد وبنا به گفته منابع موثق منجر به گرفتاری گردشگران در تونل ومرگ یک جوان 18 ساله شد.

برپایه این گزارش؛ مسئولان وتیم های امداد ونجات از چهار شهرستان از جمله دو بالگرد برای نجات جان گردشگران به منطقه اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران لرستان گرمای هوا باعث ریزش تونل برفی ازنا شده است.

آریایی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه این منطقه فاقد راه دسترسی برای اعزام نیرو های انسانی است لذا تنها ماشین آلات جمعیت هلال احمرشهرستانهای ازنا ودورود وخرم آباد والیگودرز را با نیرو های حرفه ایی به منطقه اعزام کردیم.

محمد باقر محمدی فرماندار ازنا نیز در گفت وگو با خبرنگاران از بیرون آوردن جسد یک نفر از گردشگران گرفتارخبردادوگفت : این جوان 18 ساله وبه نام آرمان لک واهل شهرستان ازنا است که در این حادثه جان باخت.

به گفته مقامات استانی وشهرستانی عملیات امداد ونجات در این منطقه پایان یافته است وتنها مرگ یک نفر ومصدوم شدن یک فرد دیگر تایید شده است.

گفتنی است تونل برفی ازنا یکی از جاذبه های گردشگری ا زنا در استان لرستان محسوب می شود وسالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

این تونل به‌صورت طبیعی در برف و یخ‌های دامنهٔ اشترانکوه در منطقهٔ کمندان شهرستان ازنا قراردارد وطول |آن 800 متر و ارتفاع آن از کف تونل تا سقف تاحدود3 متر می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

به گزارش خبرنگار مهر، امید رضایی، عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع از یک مورد آدم ربایی در شهرستان کهنوج، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی، هویت آدم ربایان مشخص گردید و موفق شدیم با استفاده از ظرفیت مصلحین و سران طوایف فرد ربوده شده با سلامت کامل جسمی از چنگال آدم ربایان رهایی یابد.

رضایی، علت و انگیزه گروگان گیران را مسائل مالی عنوان کرد و افزود: در این رابطه چند متهم تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند و دستورات لازم جهت دستگیری متهمان صادر شده است.

کد خبر 6099830

دیگر خبرها

  • ببینید | سرازیر شدن آب باران به تونل در خیابان‌های اصفهان
  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • بازسازی‌ کانال آب‌های سطحی بزرگراه یادگار امام (ره) 
  • افتتاح آرش مال تحولی بزرگ در خدمات متفاوت و تجربه‌های نوین برای گردشگران
  • سراب سفره کوه سلسله
  • جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان آزاد شد
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان
  • فیلم دیدنی از یک دیوار برفی عظیم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم