Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه>حوادث - سرپرست اورژانس کشور از کشته شدن یک مرد 27 ساله و مصدوم شدن مرد 28 ساله بر اثر ریزش تونل برفی ازنا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیرحسین کولیونددر تشریح آخرین جزییات ریزش تونل ازنا گفت:دو دستگاه آمبولانس و دو بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شده است.

سرپرست اورژانش کشور گفت: لحظاتی پیش پیکر یکی از فوت شدگان به وسیله بالگرد اورژانس الیگودرز از محل حادثه انتقال داده شد و یک نفر در محل به صورت سرپایی درمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند ادامه داد: مردی ۲۸ ساله مصدوم این حادثه بود که با جراحت سطحی پا پانسمان در محل و ترخیص شد.

او افزود: مردی 27 ساله از کشته شدگان این حادثه بود که پیکر او توسط بالگرد به بیمارستان امام علی ازنا انتقال یافت.

جزئیات ریزش تونل برفی در ازنا

ایسنا نوشت: سخنگوی اورژانس کشور از فوت و مصدومیت یک نفر بر اثر ریزش تونل برفی ازنا خبر داد.

مجتبی خالدی در مورد جزئیات ریزش تونل برفی ازنا گفت: بر اثر ریزش این تونل دو جوان دچار حادثه شدند که یکی ازآن‌ها از ناحیه مچ پا دچار جراحت شد و بالگرد اعزامی اورژانس الیگودرز به وضعیت او رسیدگی کرد. این مصدوم در محل حادثه درمان شد. همچنین یک جوان 28 ساله دیگر نیز به دلیل شدت جراحات فوت کرد و جسد او برای شناسای با بالگرد به بیمارستان امام خمینی ازنا منتقل شد.

سخنگوی اورژانس کشور اضافه کرد: این دو فرد قصد گرفتن عکس یادگاری داشتند و به علت ریزش محل، دچار حادثه شدند.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه منطقه صعب‌العبور بود تیم‌های امدادی امکان ورود نداشتند و به همین دلیل دو بالگرد برای امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

خالدی در مورد اینکه آیا مصدوم یا فوتی دیگری وجود خواهد داشت یا خیر، گفت: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و اورژانس با هماهنگی هم در حال جست‌وجو هستند اما به نظر نمی‌رسد که فرد سومی در آنجا حضور داشته باشد.

47235

کلید واژه‌ها : حوادث طبیعی - اورژانس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران

 عباس عابدی اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در کانال آب ساعت ۱۵:۲۹ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.
وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در روستای قاسم‌آباد تیران رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: یک کودک شش ساله بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف