Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، فیلم سینمایی "جاودانگی" با حضور مهدى فرد قادرى كارگردان و ياسر جعفرى بازيگر فيلم در دو نوبت در جشنواره مونيخ آلمان به روى پرده رفت. نكته جالب توجه آنكه در هر دو نمايش ، بليط هاى فيلم از چند روز قبل به فروش رفته بود و تعدادى از تماشاگران بر روى پله ها به تماشاى فيلم نشستند.
همچينن كنفرانس مطبوعاتى "جاودانگى" با حضور برنهارد كارل مسئول كميته انتخاب جشنواره فيلم مونيخ و مهدى فرد قادرى برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنهارد كارل در ابتدا به تمجيد از تك پلان بودن "جاودانگى" پرداخت و پايان بندى ابن فيلم را بسيار شگفت آور توصيف نمود. مهدى فرد قادرى نيز ضمن تشريح شرايط توليد فيلم ، به نحوه اكران "جاودانگى" در ايران و جشنواره هاى بين المللى پرداخت.
"جاودانگى" به کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی پس از حضور در جشنواره های رم ایتالیا ، تک پلان کرواسی ، هانوی ویتنام ، جوگجا اندونزی و ترانسيلوانيا رومانی در سى و پنجمين دوره جشنواره مونیخ آلمان که از جمله مهمترین جشنواره های جهانی است ، به نمایش درآمد. تمام اتفاقات اولین فیلم سينمايى مهدی فرد قادری در شبی بارانی در قطار رُخ می دهد و در ادامه فیلم های کوتاه پلان-سکانس این کارگردان از جمله «تناوب» ، «دایره‌های معکوس» و «ماجرای یک شب بارانی» ساخته شده است. عرضه و پخش بین المللی "جاودانگى" به عهده محمد اطبایی «مستقل های ایرانی» است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ