Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@10:50:53 GMT

تِم سياه و سفيد براي دکوراسيون منزل

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۲۱۶۵

خبرگزاري آريا -

طرفدار دکوراسيون داخلي منزل سياه و سفيد هستيد؟ ما مجموعه اي از اتاق هاي تک رنگ داريم که در کنار اسباب منزل، يک نماي جذاب براي خانه تان فراهم مي کنند.

براي داشتن يک اتاق بزرگ و روشن، بگذاريد رنگ روشن (سفيد خالص) دورتادور ديوارهاي اتاق را بپوشاند و بعد، اسباب خانه تان را که سياه است در آن بچينيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين بخش يک نمونه دکوراسيون داخلي منزل سياه و سفيد را براي شما انتخاب کرديم. در طراحي اين دکوراسيون به شکل خلاقانه اي از ترکيب دو رنگ سياه و سفيد استفاده کرده است.



براي داشتن يک اتاق بزرگ، ديوارها را سفيد و وسايل منزل را مشکي کنيد

اگر قصد داشته باشيد بعدا کمي رنگ در بخش هاي داخلي خانه استفاده کنيد، زمينه­ اي عالي براي اين کار فراهم شده چرا که با اين طراحي رنگ، هر تغييري دقيقا دلخواه شما مي شود. رنگ محوي از آبي ملايم را امتحان و يا اسباب خانه را از رنگ سرخ سير انتخاب کنيد.



شما مي توانيد به مقدار کم از رنگ هاي ديگر در کنار دکوراسيون سياه و سفيد استفاده کنيد

همه چيز سياه و سفيد است، از مبلمان تا قاب عکس و وسايل دکوري چيده شده در ويترين.



همه چيز سياه و سفيد است، از مبلمان تا قاب عکس و ...

استفاده از المان هايي که سياه و سفيد بودن را فرياد مي زنند.


استفاده از المان هايي که سياه و سفيد بودن را فرياد مي زنند

در اين تصوير نيز شاهد کف سازي تيره در کنار مبلمان روشن هستيم. نکته جالب توجه المان بسيار زيباي مشکي رنگي است که در پس زمينه سفيد ظرافت خود را به رخ بيننده مي کشد.



کف سازي تيره در کنار مبلمان روشن، که در پس زمينه سفيد ظرافت خود را به رخ بيننده مي کشد

در رنگ بندي آشپزخانه، طراح، رنگ کف سازي را تيره در نظر گرفته از اين رو آشپزخانه با کابينت هاي سفيد به بهترين شکل خود را نمايش مي دهند. استفاده از صندلي هاي استيل به زيبايي هر چه بيشتر اين دکوراسيون کمک فراواني کرده است.



رنگ تيره کف آشپزخانه با کابينت هاي سفيد را به بهترين شکل خود نمايش مي دهند

منبع : khanetarh.com



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد

تافی‌ها بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس حضور داشته‌اند. 

طرفداری | تافی‌ها با شایستگی در لیگ برتر ماندگار شدند. 

اورتون با پیروزی 1-0 خانگی مقابل برنتفورد، به طور قطع در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت. تیم تحت هدایت شان دایچ پس از پیروزی حیاتی مقابل ناتینگهام فارست، در دربی مرسی‌ساید به برتری دست یافت. تافی‌ها طی 3 بازی اخیر در کنار 9 امتیاز، سه کلین‌شت به ثبت رساندند. سال آینده هفتاد و یکمین فصل متوالی اورتون در سطح اول فوتبال انگلیس خواهد بود. آن‌ها با 122 فصل بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس به میدان رفته‌اند. اورتون فصل آینده برای آخرین بار در ورزشگاه گودیسون پارک حاضر خواهد بود و از فصل 26-2025 راهی استادیوم جدید می‌شوند. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد