Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران اعتقاد دارد بزرگترین مشکل تیم ملی این است که بازیکنان خوب ملی‌پوش در لیگ برتر نیمکت‌نشین بودند. محمدرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین شرایط تیم ملی جوانان در آستانه جام جهانی اظهار داشت: روز اولی که با نناد ترونیچ صحبت کردیم یک برنامه ۱۸ جلسه‌ای تنظیم کردیم، بازیکنان از نظر بازی خوب هستند اما بزرگترین مشکل ما این است که نفرات خوب ما مانند صمدی، جعفری و رضایی در لیگ برتر نیمکت‌نشین بودند و از جو بازی دور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: گروه سختی در جام جهانی داریم، سه دوره‌ای که با آنگولا بازی کردیم شکست خوردیم. آنگولا تیم شناسنامه داری است اما ما هم از پیش باخته نیستیم و خیلی مراقبت می‌کنیم که انرژی‌مان را از دست ندهیم. بعضی‌ها می‌گویند مربی از پیش باخته است اما ما تا در شرایط قرار نگیریم این حرف را نمی‌زنیم. تیم آمریکا هم قدرتمند است، اما طبق گزارشی که دیدم شش بازیکن این تیم در مسابقات حضور ندارد، در هرصورت سطح مسابقات بالا است.

نوری درپایان تصریح کرد: سعی می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم تا وقتی از زمین خارج می‌شویم بگویند دستتان درد نکند. در کل زمان کمی برای تمرین داشتیم، درست است که بازیکنان در کوران مسابقات بودند، اما اگر آن سه چهار نفر هم در این شرایط قرار داشتند وضعیت بهتری داشتیم، به هرحال برای حضور در رقابت‌هایی سخت باید آماده شویم.

به گزارش میزان مسابقات جام جهانی بسکتبال در رده جوانان از دهم تیر ماه به میزبانی مصر آغاز می‌شود.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی شمال لندن باید از آرسنال میزبانی کند.

آرسنال به تازگی با نتیجه 5-0 چلسی را شکست داده و در مقابل آخرین بازی تاتنهام به دو هفته پیش برمی‌گردد که با نتیجه 4-0 مقابل نیوکسل شکست خوردند.

سون هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام، به دیدار با آرسنال به عنوان یک محک جدی و خوب برای  تیم تحت هدایت آنگه پوستکوگلو نگاه می‌کند.

سون هیونگ مین در گفتگو با استاندارد درمورد بازی فردا مقابل آرسنال گفت:"ما می‌توانیم خودمان را مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا و لیگ برتر محک بزنیم؛ بلکه در جهان."

وضعیت تیم؟

هنوز کمی بی تجربه هستیم چون در حال ساختن یک تیم جوان هستیم‌. برخی از آن‌ها اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. فکر می‌کنم نحوه بازی ما بسیار مهم است: باید به سبک بازی خود پایبند باشیم و کاری که همیشه انجام می‌دهیم را در این بازی به نمایش بگذاریم.

آرسنال؟

به نظرم این بازی برای ما آزمایش بسیار خوبی است. مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم و بنابراین برای ما عالی خواهد بود. شما می‌خواهید همیشه رقابت خوبی داشته باشید و با بهترین تیم‌های جهان روبرو شوید.

دیگر خبرها

  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!