Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@14:48:19 GMT

آخرین وضعیت طرح اخذ گواهینامه بدون مدرک پایان خدمت

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۲۶۷۹

رئیس پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت طرح اخذ گواهی نامه رانندگی بدون دریافت مدرک پایان خدمت را تشریح کرد.

سردار تقی مهری گفت: افرادی که بخواهند اقدام به دریافت گواهی نامه رانندگی کنند در صورتی که در حال تحصیل در هر رده تحصیلی باشند، می‌توانند بدون مشکل اقدام کرده و گواهی نامه خود را دریافت کنند.

وی افزود: افرادی که در حوزه‌های علمیه تحصیل می‌کنند نیز مشمول این قانون شده و برای دریافت گواهی نامه رانندگی با مشکل مواجه نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه تاکنون برای دریافت گواهی نامه افراد در حال تحصیل با مشکل مواجه نبوده ایم اظهارکرد: تمام افراد در حال تحصیل، نیازی به در اختیار داشتن برگه پایان خدمت برای اخذ گواهی نامه ندارند و تاکنون در این رابطه مشکلی مطرح نبوده است.

مهری ادامه داد: افرادی که در حال تحصیل نبوده و به سربازی نرفته باشند فعلا مشمول حال گرفتن گواهی نامه رانندگی نمی‌شوند.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح دریافت گواهی نامه رانندگی بدون اخذ پایان خدمت پس از تایید ستاد کل نیروهای مسلح گفت: موضوع سربازی از مسائل ستاد کل نیروهای مسلح است و هر زمان که ستاد به ما قانون را ابلاغ کند، بدون پایان خدمت گواهی نامه صادر خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: ستاد کل نیروهای مسلح در حال هماهنگی با نمایندگان مجلس است تا در صورت فراهم شدن شرایط، مقدمات دریافت گواهی نامه رانندگی بدون اخذ مدرک پایان خدمت فراهم شود.
منبع:میزان

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد

گواهینامه مهارت به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد که دوره‌های مهارت آموزی را با نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای شهر شیراز در تیپ ۵۵ هوابرد طی کرده اند به آنان اهدا شد.

سرهنگ ستاد محمود سلیمانی جانشین تیپ ۵۵ هوابرد با اشاره به یکی از مشکلات جامعه که مدرک گرایی بدون مهارت است گفت: آنچه که ما در حین خدمت با سربازان جدید مشاهده کرده ایم این است که بیشتر آنان مدرک تحصیلی دانشگاهی دارند، اما از مهارت کار بردی کافی برخوردار نیستند و این از مشکلاتی است که در جامعه ما وجود دارد و باید برطرف شود و در نیرو‌های مسلح با تعامل با سازمان‌ها و ارگان‌های کشوری مهارت‌های مختلف آموزش داده می‌شود و با توجه به اعطای گواهینامه‌های معتبر زمینه اشتغال سربازان بعد از پایان خدمت تضمین می‌شود.

او در ادامه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به امکانات و زیرساخت‌های موجود در تیپ ۵۵ هوابرد تعداد ۱۱۹۹ نفر از سربازان وظیفه تیپ در رشته‌های مختلف اعم از پرورش گیاهان و گل‌های زینتی، پرورش زنبور عسل، پرورش گیاهان دارویی، جوشکاری، ساخت درب و پنجره‌ی دو جداره، مکانیک و برق خودروی سبک، تجهیزات و نصب دوربین مدار بسته و ... شده اند.

 جانشین تیپ ۵۵ هوابرد عنوان کرد: دوره‌های برگزار شده حاصل تعامل برقرار شده با سازمان‌ها و ادارات مختلف از جمله؛ سازمان آموزش فنی و حرفه ای، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان هلال احمر، شرکت ایران خودرو و سایپا و... در استان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز