Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@22:27:42 GMT

جذب 250 حامی برای ایتام و محسنین بخش ماهان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۲۹۱۶

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سیدمحمد منصوری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماهان گفت: در ماه مباک رمضان امسال استقبال خوبی از سوی مسئولان و میردم خیر و نیکوکار در راستای برنامه‌های ویژه ماه رمضان کمیته امداد انجام شد.
وی افزود: در این راستا تعداد 60 سبد کالا به مبلغ 65 میلیون ریال تهیه و در قالب طرح مفتاح‌الجنه با حضور مسئولان از خانوادهای بی‌بضاعت و یتیم دیدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصوری بیان کرد: همچنین بیش از 2 هزار و 400 نفر به مبلغ 150 میلیون ریال اطعام و افطاری توزیع شد و با کمک و تبلیغ برنامه «ماه عسل» تعداد 250 نفر حامی برای ایتام و محسنین بخش ماهان جذب شد.
مدیر کمیته امداد بخش ماهان تصریح کرد: در روز عید فطر در شهرهای ماهان، جوپار و محی‌آباد مبلغ 130 میلیون ریال زکات فطره و کفارات جمع‌آوری و به حساب نیازمندان واریز شد.
منبع: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد