Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران نوشت: با گذشت پنج روز ازماجرای مرموز ناپدید شدن دخترک سه ساله در حاشیه رودخانه سردآبرود واقع در کلاردشت، تا دیروزهیچ ردی ازاوبه دست نیامد وتیم‌های عملیاتی همچنان سرگرم جست‌و‌جوهای گسترده هستند.

جواد دیلم صالحی- رئیس جمعیت هلال احمر کلاردشت - که از نخستین ساعات وقوع حادثه به همراه همکارانش تجسس‌های گسترده برای یافتن ردی ازدخترک را آغازکرده اند گفت: بهاره فتاحی، 3 ساله عصر سه‌شنبه 6 تیر همراه خانواده‌اش برای تفریح به منطقه کوهستانی ونداربن کلاردشت رفته بود که با جدا شدن از آنها در این منطقه مفقود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده وی اهل اصفهان و ساکن روستای «کریچال» کلاردشت هستند که درپی این واقعه هولناک همچنان درشوک هستند.وی تصریح کرد: از لحظه اعلام این حادثه، عملیات جست‌و‌جو در این منطقه کوهستانی با حضور 3 تیم از امدادگران جمعیت هلال احمر آغاز شده است.از صبح جمعه نیز با همکاری نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، گروه‌های ورزشی و کوهنوردان و نیرو‌های مردمی، عملیات جست‌و‌جو به صورت گسترده تری در حال انجام است.ضمن اینکه عملیات جست‌و‌جو تا یافتن این دختر بچه ادامه خواهد داشت. حال آنکه با توجه به وج

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در گفتگوی اختصاصی، با اشاره به پایانه مسافری جدید فرودگاه کیش به عنوان یکی از ظرفیت‌های جذب گردشگر ، افزود: شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌های کیش در حال رفع نواقص موجود برای ارائه خدمات با کیفیت به مسافران است.

وی افزود: براساس آمار ثبت شده فرودگاه بین المللی کیش پس از مهرآباد و مشهد سومین فرودگاه پرتردد کشور در ایام تعطیلات نوروز معرفی شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی عملکرد مناطق آزاد و قرار گیری سازمان منطقه آزاد کیش در رده سفید، گفت: جزیره کیش در بسیاری از شاخص‌ها سرآمد مناطق آزاد کشور است و در تلاش هستیم با برنامه ریزی‌ مناسب، زمینه رشد و ارتقاء شاخص‌های توسعه بیش از پیش فراهم شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، به لزوم تغییر برخی شاخص در ارزیابی عملکرد مناطق آزاد اشاره کرد و افزود: مناطق آزاد دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند و هر منطقه باید با شاخص‌های بومی خود سنجیده شود.

سرهنگی به اقدامات جذب سرمایه گذار در کیش اشاره و خاطرنشان کرد: برخی مذاکرات با سرمایه گذاران در سال گذشته به نتیجه رسیده و برخی نیز امسال به نتیجه خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بسته‌های سرمایه گذاری در کیش تهیه و تدوین شده و در مرحله اول این بسته‌ها به سرمایه گذاران پیشنهاد داده خواهد شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به دلایل وقفه عملیات ساخت مسکن سایه سار در کیش، گفت: تغییرات در طراحی و نقشه ساختمان‌ها، علت تاخیر در اجرای عملیات ساخت این پروژه مسکونی است.

وی گفت: با ارائه طرح‌ها و نقشه‌های جدید و مذاکرات انجام شده با شرکت سازنده، زیر ساخت‌های لازم برای آغاز عملیات ساخت مسکن سایه سار فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
  • تصویری از متهمان عملیات ترویستی مسکو که جنجالی شد
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • صعود دراماتیک شاگردان بهروز عطایی به فینال/ پیمان اکبری ماراتن برده را باخت
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • بن گویر: همین حالا باید وارد رفح شویم
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • جنگ غزه، تداوم ناکامی‌های بی بی 
  • گسترده شدن ۵۸ فرش و سبد گل در باب الرضای تهران
  • آثار باستانی باغ موزه مینیاتور پس از ۱۰ سال بازسازی شد