Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@12:49:39 GMT

علم و معرفت مهمترین تکلیف مومن است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۳۴۸۱

علم و معرفت مهمترین تکلیف مومن است

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان اظهار کرد: خدا مومنان را به علم، معرفت و شناخت فرمان داده است.

وی با بیان اینکه علم معرفت و شناخت از مهم‌ترین تکلیف مومن است، گفت: اگر معرفت و شناخت واقعی نباشد ایمان واقعی نخواهد بود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه ایمان سوری و ظاهری کارساز نیست، خاطر نشان کرد: معرفت واقعی، معرفت علمی دقیق و عمیق است و سطحی‌نگری و احساسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول بیان کرد: منافقین کوردل و گروهک فرقان که شخصیت‌ها و رجال سیاسی ما مثل شهدای محراب، هفتم تیر و هشت شهریور را به خاک و خون کشیدند شناخت و شعارشان نسبت به اسلام واقعی نبود و برای همین این همه جنایت ایجاد کردند.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه اسلام معرفت و شناخت واقعی و عمیق است نه ارتجاع، تاکید کرد: طالبان، القاعده، نصره و داعش شناخت‌شان از اسلام ارتجاعی است و به حقیقت نرسیدند.

وی افزود: کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند با حقیقت اسلام و آفرینش منافات دارد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه معرفت واقعی شناخت جامع است و جزیی‌نگری نیست، یادآور شد: معرفت واقعی اسلام معرفت اسلام ناب است.

این مسؤول با اشاره به آراستگی عملی در اسلام افزود: کسانی که اسلام را شناختند زیبایی‌هایی اسلام یعنی تقوا، اخلاق و ادب را شعار زندگی خود قرار دهند.

یوسف‌پور با بیان اینکه فحش و ناسزا در اسلام بد و حرام است ادامه داد: جامعه سالم جامعه‌ای نیست که گرفتار طلاق، اعتیاد و حاشیه‌نشینی باشد بلکه جامعه مؤمنان جامعه صالحان علوی، فاطمی و محمدی است.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه ادامه داد: قوه قضائیه نماد نظام الهی است، با قضات صالح و مقتدر از کجی‌ها، قلدری‌ها و ناملایمات دور می‌مانیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه معدن و صنعت بستر تجارت است بیان کرد: در امور معدن و امنیت کارگران معدن و همچنین کیفیت صنعت و تجارت مشکل داریم که باید با همت جدی مسؤولان حل شود تا اقتصاد مقاومتی و سالم شکل بگیرد و زندگی مردم در یک وضعیت اقتصادی سالم قرار گیرد.

این مسؤول با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: آیا واقعاً آمریکایی که با جنایت‌هایی که به صورت مستقیم و با عمال خود در ایران انجام داد و خود را سردمدار حقوق بشر می‌داند معنای آن را می‌فهمد؟

یوسف‌پور با اشاره ترور رهبر معظم انقلاب در سال 60 گفت: به کوری چشم منافقین و آمریکا ذخیره بزرگ انقلاب اکنون در رأس امور هستند.

وی با بیان اینکه این اقدامات آمریکا با حقوق بشر چگونه قابل توجیه است تصریح کرد: 17 هزار نفر شهید ترور در کشور هستند، 175 شهید ترور در استان و 19 نفر در شهرستان ساری بی‌گناه به خاک و خون کشیده شدند.

امام جمعه موقت ساری یاد آور شد: آمریکا به‌وجود آورنده طالبان و وهابی است، هم از آنها حمایت می‌کند و باز هم ادعا می‌کند که سردمدار حقوق بشر جهانی است.

یوسف‌پور در پایان گفت: آمریکا جنایتکار بزرگ جهانی و تروریسم است.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است

 بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است.

به گزارش تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شباهت بی‌نظیر زنبور رباتیک به زنبور واقعی
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • کسب علم با معرفت همراه باشد
  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم