Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:57:36 GMT

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در بجنورد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۳۶۵۵

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در بجنورد برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مرکز استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار بجنا؛با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر، گفت: مراسم بزرگداشت گرامیداشت شهدای هفتم تیر در تمامی شهرستان های استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 6 تا 12 تیرماه هفته افشای حقوق بشر آمریکایی است و به همین منظور برنامه های متعددی در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر پنج شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) با حضور مردم بجنورد برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: سخنران برنامه حجت السلام قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بود/.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی