Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@23:55:27 GMT

(تصاویر) ریزش تونل برفی در ازنا

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۳۹۷۹

(تصاویر) ریزش تونل برفی در ازنا

تونل برفی ازنا به‌عنوان یکی از جاذبه‌های تابستانی این شهرستان عصر دیروز دچار ریزش شد که به گفته مسئولان اورژانس در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شده است.
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شکل گسترده‌ای خبر خروج «یحیی السنوار» رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه را پوشش دادند.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که منابع اطلاعاتی این رژیم خبر حضور السنوار در خیابان‌های نوار غزه و خروج وی از تونل‌های مقاومت را تایید کرده‌اند.

همچنین خبر حضور میدانی یحیی السنوار در نوار غزه و دیدار وی با مبارزان فلسطینی در این باریکه هیاهوی فراوانی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

روز گذشته نیز روزنامه «العربی الجدید» به نقل از یکی از اعضای ارشد جنبش حماس اعلام کرد: یحیی السنوار رییس جنبش حماس در نوار غزه، از وقایع میدانی بی‌خبر و جدا نیست. این موضوع در حالی است که جنگ اسراییل علیه غزه شبانه روز ادامه دارد.

این منبع وابسته به حماس گفت: سخن از این که السنوار در تونل‌ها منزوی شده تنها ادعایی از طرف نتانیاهو و سرویس‌های امنیتی وی است تا از این طریق در برابر اسراییلی‌ها و هم‌پیمانانشان بر شکست خود در تحقق اهداف اعلامی سرپوش بگذارند. السنوار به عنوان فرمانده میدانی جنبش در حال انجام وظیفه خود است.

این عضو ارشد حماس اعلام کرد: اخیرا سنوار از منطقه‌های درگیری میان مقاومت و ارتش رژیم اشغالگر بازدید کرد و با برخی از مبارزان جنبش حماس روی زمین و نه در داخل تونل‌ها دیدار کرد.

بر اساس گفته‌های این منبع وابسته به حماس نزدیک به ۳۰ ژنرال و افسر شاباک که در روز هفتم اکتبر سال گذشته میلادی در یگان‌های نظامی و برخی مواضع نظامی بسیار حساس اسیر شدند در حال حاضر نزد حماس هستند.

پس از انتشار خبر حضور میدانی السنوار در خیابان‌های نوار غزه، خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت نیز اعلام کردند که حضور میدانی السنوار در حالی که اسیران صهیونیست در تونل‌ها هستند شکست رژیم صهیونیستی را به تصویر می‌کشد.

خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین بیان کردند: تحقیقات درباره خبر حضور السنوار در خیابان‌ها انجام شد و منابع اطلاعاتی موثق خروج وی از تونل‌ها را تایید کردند. این در حالی است که اسیران همچنان در تونل‌ها هستند.

این شهرک‌نشینان تاکید کردند: تصویر السنوار در خیابان‌های غزه -چه مورد عکس‌برداری قرار گرفته باشد و چه قرار نگرفته باشد- از یک سو و انزوای اسیران در تونل‌ها از سوی دیگر نشانگر شکست اسراییل است.

کد خبر 6088538

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»