Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز نخستجشنوراه بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان فیلم دزد و پری ۲ در سینما فلسطین اکران ویژه شد اما از سانس‌های دوم و سوم در این سینما استقبال چشم‌گیری به عمل نیامد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در روز نخست جشنوراه بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و در اکران فیلم‌ها در سینما فلسطین اصفهان، فیلم دزد و پری 2 به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی بهروز مفید به دلیل پر شدن ظرفیت این فیلم در پردیس سینمایی چهارباغ در این سینما به صورت ویژه اکران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم دختر تنهایی به نام مانلی به صورت تنهایی با پدرش زندگی می‌کند. یک روز با دیدن شواهدی شک می‌کند پدرش قصد دارد با زن دیگری که دارای یک پسر هفت ساله است به صورت مخفیانه ازدوارج کند اما او با مخالفت وارد این قضیه می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی همچون امیرحسن صدیق، شقایق فراهانی، بهنوش بهختیاری و نادر سلیمانی به ایفای نقش پرداختند.

در سانس دوم این سینما، فیلم دوئل، ساخته سید محمدرضا خردمندان در بخش فیلم کوتاه، پیژامه راه راه پدر را باد برد ساخته محمد صادقی و فیلم نسترن‌های وحشی ساخته رهبر قنبری که به بخش مسابقه نیز راه‌یافته، اکران شد.

رهبر قنبری، کارگردان فیلم نسترن‌های وحشی در حاشیه اکران این فیلم اظهار داشت: از این‌که در شهر اصفهان حضور دارم احساس خوشحالی می‌کنم و امیدوارم در ادامه شاهید فیلم‌های تاثیرگذاری باشیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من به‌جای صحبت درباره فیلم‌ها، باید آن‌ها را مشاهده کرد و سپس درباره آن‌ها اظهار نظر کرد.

کارگردان فیلم نسترن‌های وحشی درباره فضای سینمای ایران در بخش کودکان و نوجوانان، بیان کرد: تابحال فیلم‌های کودک نساخته‌ام اما سینمای کودک را به خوبی می‌شناسم. بر سینمای نوجوان نیز شناخت مطلوبی دارم اما متاسفانه فیلم‌های نوجوان ما به علت مسئولیت خواهی و یا مسئولیت دهی تهی هستند.

در سانس سوم سوم اکران فیلم‌ها در این سینما 2 فیلم کوتاه کلاس به کارگردانی امیر داساگر و سلام به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و فیلم بلند شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق اکران شد.

در فیلم شکلاتی بازیگرانی همچون شبنم مقدمی و محمدرضا شیرخانلو ایفای نفش کردند.

یکی از والدینی که همراه با پسر خردسال خود به سینما مراجه کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان این‌که متاسفانه استقبال صورت گرفته در قبال اطلاع‌رسانی مناسب نبوده است، اظهار داشت: برای نخستینبار است که پس از 15 سال به سینما آمده‌ام و تغییرات مناسبی در سینماهای شهر اصفهان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امیدورام در روزهای آینده استقبال بهتری از فیلم‌ها صورت گیرد و این جشنوراه در شان شهر اصفهان برگزار شود.

یکی دیگر از نوجوانانی که برای تماشای فیلم شکلاتی به سینما فلسطین آمده بود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: از این که در سینما حضور دارم بسیار خوشحالم و از تماشای این فیلم شگفت‌زده شدم؛ استقبال خوبی هم صورت گرفته بود.

امیر داساگر، کارگردان فیلم کوتاه کلاس در حاشیه اکران این فیلم اظهار داشت: زمانی که فیلم را ساختم با ترس و دلهره به تهیه کننده نشان دادم اما با گذشت زمان بازخورد خوبی داشت و در جشنواره‌ای نیز موفق به کسب یک جایزه برای ساخت این فیلم شدم اما در این جشنواره با خیال راحت فیلم را خود می بینم.

مدیر سینما فلسطین نیز در گفت‌وگویی کوتاه درباره استقبال کم از این جشنوراه در روز اول، اظهار داشت: با توجه به این‌که روز اول این جشنواره را سپری می‌کنیم این استقبال کم طبیعی است اما در روزهای مطمئنا استقبال بهتر خواهد شد.

حاشیه‌های روز اول اکران فیلم‌ها در سینما فلسطین به شرح زیر است:

با توجه به این‌که اطلاع رسانی مناسبی جهت اکران فیلم‌ها صورت گرفته اما استقبال خوبی از فیلم‌ها در ساعات ابتدایی صورت نگرفت و قسمت اعظمی از سالن سینما خالی بود.

اکثر کودکان و نوجوانان برای تماشای فیلم‌ها با والدین خود به سینما آمده بودند و با شور و اشتقیاق خاصی مشغول به تماشای فیلم‌ها شدند.

تمام فیلم‌ها راس ساعت مقرر آغاز شدند و مشکل خاصی از نظر زمانی برای اکران فیلم‌ها به وجود نیامد.

در سانس دوم استقبال به مناسب بهتری از فیلم‌ها به عمل آمد و کودکان و نوجوانان بیشتری با شوق و علاقه خاصی فیلم‌های دوئل، پیژامه راه راه پدر را باد برد و نسترن‌های وحشی را از مشاهده کرند.

چندین نوجوان پسر و دختر در قالب خبرنگاران نوجوان برای پوشش خبری این جشنوراه در سینما فلسطین اصفهان حضور داشتند تا مصاحبه‌ها و گزارش‌های خود را خود تهیه کنند.

بازیگران نوجوان فیلم نسترن‌های وحشی در سینما فلسطین حضور داشتند و در زمان اکران در کنار سایر حضار شاهد فیلم خود بودند.

فلور نظری بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران در سینما حضور داشت و در 2 سانس پایانی این سینما به طور کامل شرکت کرد.

شبنم مقدمی و محمدرضا شیرخانلو از بازیگران فیلم شکلاتی در زمان اکران این فیلم در سینما فلسطین حاضر شدند و با استقبال خوب علاقه‌مندان خود مواجه شدند.

زمان حضور بازیگران معروف در سینما فلسطین، حضار با آن‌ها عکس یادگاری گرفتند که در این زمان بی نظمی زیادی در سالن سینما ایجاد شد.

متاسفانه مسئول سینما فلسطین آمار فروش بلیط در این سینما را به خبرنگار تسنیم ارائه نداد.

به گزارش تسنیم سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان از 9 تا 12 تیرماه در اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

R41346/P4001/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین

فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

«پرویزخان» از ۲۳ اسفندماه در سینما‌های سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی رسانه را به خود جلب کند و موفق به نامزدی در ۹ رشته شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

سعید پورصمیمی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، خسرو احمدی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، علی فرحناک، اسکندر کوتی و مریم سعادت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فلیم سینمایی «پرویزخان» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان است، درباره پرویز دهداری یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است.

عوامل فیلم سینمایی «پرویز خان» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن حسندوست، طراح جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: بامداد افشار، اصلاح رنگ ونور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیر مرایی، برنامه‌ریز: سحر زرندی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: علی سلمان زاده، مجری طرح: استودیو بادبان.

دیگر خبرها

  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • (ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است