Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، از اعزام تیم پزشکی شامل متخصص ارتوپد، پزشک عمومی، پزشک یار و فوریت های پزشکی خبر داد و افزود: این اعزام دو روزه که به همت بسیج جامعه پزشکی، حلال احمر، مرکز بهداشت و درمان و آتش نشانی شهرستان صورت پذیرفت، بیش از یک صد نفر از عشایر در شش منطقه ییلاقی هزار مسجد مورد ویزیت و خدمات درمانی عمومی و تخصصی رایگان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا غفاری با اشاره به مشکلات موجود برای رسیدگی به عشایر این منطقه گفت: با توجه به صعب العبور بودن مسیرهای دسترسی به ساکنین این مناطق و نبود امکانات ترابری لازم و پراکندگی مناطق عشایری و همچنین کوچ عشایر در فصول سال رسیدگی و ارائه خدمات درمانی به آنها را با مشکل مواجه می سازد. خاطر نشان می شود در این اعزام بیش از یک صد نفر از عشایر مورد ویزیت و درمان رایگان قرار گرفتند و حدود سی میلیون ریال دارو به صورت رایگان به بیماران ارائه شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند