Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر وصول شکایت دولتی‌ها در کُردستان از امام جمعه موقت سنندج خبر داغ پساانتخاباتی است که فضای رسانه‌ای استان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازنوای آبیدر،انتخابات اردیبهشت 96 با تمامی فراز و نشیب‌هایی که داشت به نفع حسن روحانی و تیم وی تمام شد، اما حواشی و تبعات آن کماکان دامن‌گیر بسیاری از افراد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین رویداد پس از انتخابات اردیبهشت 96، ماموستا راستی، امام جمعه موقت سنندج از سوی دولتی‌ها مورد شکایت قرار گرفته است.

این خبر را گروسی، رئیس کل دادگستری در جمع خبرنگاران اعلام کرد و گفت: نمایندگان دولت روحانی در کُردستان از ماموستا راستی به دلیل اظهارنظر وی در خصوص عملکرد دولت و آقای روحانیطرح شکایت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بنده اعتقاد دارم شائبه‌ای که ماموستا راستی که علیه و یا له کاندیدایی طرفداری کند و یا اینکه خدمات دولت را زیرسوال ببرد وجود ندارد هر چند موضوع وی همانند یک موضوع عادی در جریان رسیدگی است.

گروسی به جزئیات خبر اشاره‌ای نکرده اما انتقادی‌ترین سخنان ماموستا راستی به مصاحبه وی با خبرگزاری تسنیم و انتشار آن در چند روز قبل از انتخابات باز می‌گردد که در آن وی عنوان کرده بود کهآقای روحانی با وعده‌هایش ۴ سال کردستانی‌ها را سر کار گذاشت و مردم کردستان دیگر به روحانی‌ اعتماد نمی‌کنند.

این خبر داغ پسا انتخاباتی که فضای رسانه‌های کُردستان را تحت تاثیر خود قرار داده، این سوال را در اذهان متبادر کرده که دولت واقعا تا این حد انتقاد را بر نمی‌تابد؟

تیم خسته زاهدی در کُردستان که بسیاری از پست‌های داخل استانداری و ادارات را با استفاده از ارتباطات سیاسی افراد به ستاد روحانی به دست آورده‌اند، اکنون اینگونه با منتقدین برخورد می‌کنند.

رویکرد گازانبری دولتی‌ها در کُردستان در سال‌های اخیر با منتقدین به نحوی بوده که هر آنچه که در توانشان بوده برای دوختن دهان منتقدین بکار بسته‌اند تا اجازه ندهند که واقعیات استان کُردستان همچون بحران بیکاری، سیاسی کاری محض مدیران، غیرمتخصص بودن برخی از پست‌ها، وضعیت وخیم اقتصادی و معیشت مردم برای مردم آشکار شود.

با این حال مردم کُردستان بار دیگر حسن روحانی را برگزیدند تا شاید وی به اشتباهات خود در کُردستان در نجوه چیدن تیم خود پی برده و اینبار تیمی متخصص، متعهد، بومی و دلسوز – نه مرکز ایران نشین و تاجر! – را استانداری کُردستان جهت رفع مشکلات موجود برگزیند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راستی‌آزمایی یک ادعا !

به گزارش جماران، اعتراضات دانشجویان دانشگاه علوم سیاسی پاریس که در حمایت از حقوق فلسطینی‌ها صورت گرفت در رسانه‌های اروپایی و جهانی بازتاب زیادی داشت.

 

حجم ویدیو: 23.35M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • راستی‌آزمایی یک ادعا !
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است