Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح خط انتقال فاضلاب مسکن مهر دهدشت بیش از ۹۵ درصد پیشرفت کاری دارد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت در بازدید از طرح خط انتقال فاضلاب مسکن مهر دهدشت گفت: یکی از برنامه‌های اصلی اداره آب و فاضلاب شهری دهدشت تکمیل خط انتقال فاضلاب مسکن مهر این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داریوش فقهی‌پور افزود: با توجه به توپوگرافی محل قرار گرفتن مسکن مهر دهدشت و فاصله‌ای که از شهر دارد اتصال خط انتقال فاضلاب این شهر به شبکه فاضلاب شهری دارای مشکلات و پیچیدگی ‌های فنی خاصی است که همین مسئله باعث طولانی شدن روند اجرای این طرح شده بود.
وی طول خط انتقال فاضلاب مسکن مهر را بالغ بر 2 و نیم کیلومتر عنوان کرد و گفت: اتصال مسکن مهر دهدشت یکی از مطالبات جدی ساکن این منطقه بود.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت میزان پیشرفت این طرح را بیش از 95 درصد عنوان کرد و گفت: تلاش خواهد شد تا اواسط ماه جاری این طرح تکمیل و به شبکه فاضلاب شهر دهدشت متصل شود.
وی با بیان اینکه طرح شبکه فاضلاب شهری دهدشت در حال حاضر در مناطق گلزار شهداء، خیابان جهاد کشاورزی و بلوار شهید آرانپور در حال اجر است ادامه داد: آگاهی اهالی شهر دهدشت از مزایای شبکه جمع‌آوری فاضلاب باعث شده شهروندان استقبال خوبی برای اجرای این طرح داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد

جلال علمدار در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش نسبت به مواردی از جمله عدم هدایت آب‌های سطحی به داخل شبکه و منهول‌های فاضلاب، جدا سازی آب ناودان از شبکه فاضلاب هشدار داد.

وی با اشاره به بروز سیلاب در گذشته و احتمال سابقه پس‌زدگی فاضلاب در برخی منازل مسکونی از شهروندان خواست که دریچه‌فاضلاب را توسط توپی انسداد و یا سیفون بند مسدود کنند.

کد خبر 6087726

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود