Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گرمسار افزود: شب گذشته حوالی ساعت 20 :30 یک فقره قتل خانوادگی با فوریت های پلیس 110 شهرستان گرمسار در یکی از مجتمع های مسکونی این شهر اطلاع داده شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ ابوذر قربانی ؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمسار در گفتگوی اختصاصی با گرمسار آنلاین با اعلام این خبر گفت: در این حادثه قتل و جنایی زنی به دلیل مشاجره و دعوای خانوادگی با همسرش را با ضربات چاقو به عنوان عامل قتل به قل رساند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمسار از اعزام تیم اختصاصی از کارگاهان و ماموران انتظامی به صحنه قتل در این منزل خبردادو افزود: بلافاصله در باز جویی های اولیه همسر به قتل شوهرش با چندین ضربه چاقو اعتراف کرد و بلافاصله به مراکز قضایی و انتظامی انتقال داده شد .

سرهنگ قربانی در مورد علت این حادثه قتل در گرمسار خبردادو اظهارداشت: این حادثه قتل که بسیار عجیب و خبری ناگوار برای مردم گرمسار علت خانوادگی و دعوا و مشاجره خانوادگی بوده است و مقتول نیز به صورت کامل به جرم خود اعتراف کرده است .

فرمانده نیروی انتظامی گرمسار از غیر بومی بودن مقتول و قاتل و مهاجر بودن انها در گرمسار بعد از چند سال خبردادو ادامه داد: مرد خانواده که در این حادثه به قتل رسیده است 28 سال سن دارد و همسرش که باعث قتل او شده است تنها 22 سال سن دارند و از این خانواده نیز یک دختر بچه چهار ساله نیز وجود دارد .

وی در ادامه افزود: چاقوی آشپزخانه عامل قتل به دست زن خانواده بوده است .

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قدرت حیدری زاد صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.

کد خبر 6096156

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی گرفتارشده در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی