Web Analytics Made Easy - Statcounter


لیگ برتر فوتسال که شروع پرحاشیه‌ و جنجالی داشت درحالی وارد هفته دوم خواهد شد که هنوز چند باشگاه مدارک خود را نداده‌اند و بازیکنانشان را هم ثبت نام نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، هفته اول لیگ برتر فوتسال در شرایطی برگزار شد که در اتفاقی عجیب، انجام چهار دیدار لغو و به زمانی دیگر موکول شد. در راس این بی نظمی بی سابقه، استان قم قرار داشت که با برگزاری دو دیدار خانگی نمایندگان این تیم در سالن بهزیستی مخالفت کردند تا به تنهایی سهم قابل توجهی در لغو دیدارهای هفته نخست داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آذرخش بندرعباس هم به دلیل آماده نبودن کارت سه بازیکن خود در دیدار با فرش آرا شرکت نکرد و دبیری تبریز هم همچنان بلاتکلیف واگذاری امتیازش است.

نکته عجیب و قابل تامل اینجاست که باوجود اتمام هفته نخست و گذشت چند روز از آغاز بازی های لیگ برتر، تعدادی از این تیم ها هنوز بر بی نظمی پافشاری می کنند و حتی از تحویل مدارک درخواستی و ثبت نام بازیکنانشان خودداری می کنند.

شهرداری ساوه، هیات فوتبال استان قم، آذرخش بندرعباس و تیم پارسیان شهر قدس چهار تیمی هستند که نه تنها مبلغ ورودی لیگ را پرداخت نکرده اند بلکه حتی ثبت نام بازیکنانشان را در اتوماسیون کمیته فوتسال با وجود گذشت بیش از ۱۰ روز از مهلت نهایی، انجام نداده اند و مشخص نیست چرا با این وضعیت در مسابقات شرکت کرده اند؟

مشخص نیست تیمی که نمی تواند ورودی چند میلیونی لیگ برتر را بپردازد، چطور می خواهد با دو تا سه میلیارد در فوتسال تیمداری کند؟ مهمتر از انفعال کمیته فوتسال با سرپرستی علی کفاشیان است و مشخص نیست چرا این کمیته زودتر از اینها برخورد قاطعی با متخلفین نداشته است؟

قرار است هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال فردا یکشنبه تشکیل جلسه بدهد و در این نشست به بررسی اتفاقات هفته اول پرداخته شود. همچنین در این جلسه تکلیف تیم هایی که مدارک ثبت نام را تحویل نداده اند، معلوم می شود و احتمال کنار گذاشتن آنها از لیگ وجود دارد.

باید دید هیات رئیسه که در آن افراد مدعی برای نجات فوتسال کم نیستند، کار را تمام می کنند و مماشات با متخلفین را کنار می گذارد یا زور تیم ها همچنان بیشتر است؟


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، نماینده اردکان همچنان شانس خود برای صعود به لیگ برتر را دنبال می‌کند و امیدوار است در فاصله شش هفته مانده به لیگ آزادگان موفق به کسب جواز صعود شود. با این حال آنها مدعی هستند طی هفته‌های اخیر مشکلات بزرگی را بابت اشتباهات داوری متحمل شده‌اند و امتیازات زیادی را از این بابت از دست دادند.

این باشگاه با انتشار چهار تصویر مشکوک طی هفته‌های اخیر و خصوصا در نیم فصل دوم که تصمیمات داوری علیه این تیم بوده، خواستار توجه و پیگیری بیشتر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد و شرایط تیم‌ها شده است.

پنالتی از دست رفته در دقایق پایانی دیدار مقابل داماش که داور علیرغم برخورد توپ به دست مدافع حریف اعتقادی به پنالتی نداشت، در کنار برخورد کاملا مشکوک در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان که با اعتقاد داور مبنی بر پنالتی همراه نبود، دو دیداری بود که به ادعای این باشگاه 4 امتیاز بیشتر برای آنها در جدول منظور کند.

برخورد توپ به دست مدافع داماش که با ادعای چادرملو مبنی بر پنالتی از سوی داور اما رد شده است.

این تیم با انتشار تصاویر مربوط به دیدار مقابل نفت و گاز گچساران نیز بابت نادیده گرفته شدن یک پنالتی تیمش معترض است و البته دیگر ادعاهای آنها مبنی بر نادیده گرفتن پنالتی به سود رقبای‌شان نیز در هفته‌های پایانی نیز از سوی کمیته داوران نیز قابل پیگیری است.

در حال حاضر خیبر خرم آباد در صدر جدول به همراه سه مدعی اصلی دیگر یعنی چادرملو اردکان، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان از جمله مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند و باید دید در هفته‌های حساس و سرنوشت ساز باقی مانده کدام تیم‌ها قادر خواهند بود به دو سهمیه دست یابند و کمیته داوران و فدراسیون نیز برای پایان دادن به این اعتراضات و اشتباهات داوری چه تصمیمی را دنبال خواهد کرد.

در دیدار مقابل نفت و گاز نیز این برخورد دروازه بان با مهاجم این تیم نیز به زعم داور پنالتی نبود و اعتراض نماینده اردکان را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • شهر ارواح، کریات شمونا
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند