Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@14:00:21 GMT

لاغری با ورزش تی‌ آر‌ ایکس+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۶۷۹۵

ورزش کردن با تی آر ایکس یعنی با یک تیر دو نشان زدن، زیرا با این ورزش در عین حال که چربی می سوزانید، عضلات خود را نیز شکل می دهید. به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در این قسمت مدرس بدنسازی و رئیس انجمن فیتنس و تناسب اندام دانشگاه های پیام نور، شیوه های ورزش با تی آر ایکس را توضیح می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لانج تعادلی :(TRX BALANCE LUNGE )

مزایا : کشیده و نگه داشتن پا حین انجام حرکت لانگر به درگیر شدن و استواری میان تنه و افزایش قدرت و استواری یک طرفه پا کمک می کند. توضیح: طول طناب: متوسط کف پا را به حالت پاشنه بلند از زمین نگه داشته و زانو را بالاتر از قوزک پا گرفته و حرکت را با مفصل ران انجام می دهیم. وضعیت بدن: رو به تکیه گاه ایستاده لانج تعادلی همراه با پرش :(TRX BALANCE LUNGEWITH HOP)

مزایا : تقویت یک طرفه حرکات پایین تنه و افزایش قدرت و استحکام. توضیح: طول طناب: متوسط بعد از هر بار پرش لانگر برمی گردیم. وضعیت بدن: رو به تکیه گاه ایستاده لانج تعادلی محل تقاطع :TRX CROSSING BALANCE LUNGE مزایا : این حرکت TRX بیشترین مقدار حرکت و جنبش را در تمرین تک پا دارد زیرا درصد زیادی از وزن بدن به TRX فشار وارد می کند. توضیح: طول طناب: متوسط بلند زانو را به صورت ضربدر پشت پایی که روی زمین است گذاشته و باسن را به سمت خارج ران بالا می کشیم. وضعیت بدن: رو به تکیه گاه ایستاده لانج خارج ران تعادلی :TRX ABDUTED BALANCE LUNGE مزایا : پا را خارج از پهلو کشیده و نگه داشته، این حرکت سبب تقویت میان تنه، خارج ران و داخل ران می شود. توضیح: طول طناب: متوسط از کشیدن دستگیره ها برای ماندن در وسط استفاده می کنیم. وضعیت بدن: رو به تکیه گاه ایستاده لانج :TRX LUNGE مزایا : لانگر دسته آزاد که سبب مقاومت یک طرفه و کشش و قدرت پا و پایدار سازی میان تنه می شود. توضیح: طول طناب: متوسط میانی پاشنه را کف زمین گذاشته و از پا و باسن (کفل)استفاده می کنیم. ( TRX تک دسته شود.) وضعیت بدن: پشت به تکیه گاه ایستاده لانج همراه با پرش: (TRX LUNG WITH HOP) مزایا حرکت لانگر دسته آزاد با پرش سبب تقویت یک پا می شود. توضیح: طول طناب: متوسط میانی انجام دوباره لانگر بعد از هر پرش .(TRX تک دسته شود.) وضعیت بدن: پشت به تکیه گاه ایستاده برای فراگیری سایر حرکات تی آر ایکس بصورت تصویری در شماره های بعد با ما همراه باشید.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آشنایی با فواید خرما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خرما با کنترل سطح کلسترول خون و چربی پایینی که دارد، در رژیم‌های لاغری جای می‌گیرد. همچنین وجود خواص خرما برای لاغری اسید‌های چرب غیراشباع، التهابات مرتبط با چاقی را کاهش داده و وزن را کنترل می‌کند. هر ۱۰۰ گرم خرما حاوی ۷ گرم فیبر است که فیبر هم به کاهش وزن کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • ایکس سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم