Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل مرتضیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فطریه، کفاره و مساعدت‌های مردمی با هماهنگی انجام شده در روز عید سعید فطر بین خانواده های تحت حمایت استان مرکزی توزیع شد.
وی اظهار کرد: مبالغ مذکور در 800 پایگاه ثابت و سیار در روز عید سعید فطر جمع آوری شده است.
وی اظهار کرد: درمان بیماران، تهیه جهیزیه، ساخت و تعمیر و بهسازی مسکن، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و رفع مسائل معیشتی از جمله اقدامات کمیته امداد در کمک به خانواده های تحت حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بیش از 5 میلیارد و 98 میلیون ریال زکات فطریه و کفاره پارسال در این استان جمع آوری و بین افراد تحت پوشش توزیع شد.
معاون توسعه و مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: بیش از320 میلیارد و 500 میلیون ریال سال گذشته به نیازمندان کمک کردند که این کمک ها در بخش جشن نیکوکاری رشد 38 درصدی داشته است.
مرتضیان با بیان اینکه، 16 هزار حامی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در این استان مشارکت دارند گفت: طرح اکرام ایتام به منظورحمایت از کودکان یتیم وطرح محسنین برای حمایت از خانواده های نیازمند دارای سرپرست بیمار، ازکار افتاده وفرزندان غیر یتیم خانواده های محروم راه اندازی شده است.
81 هزار و 816 نفر در قالب 44 هزار و 824 خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند می شوند.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ملامهدی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از اولویت مهم کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان زیر حمایت است گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستا‌های استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهر‌ها به صورت خرید واحد مسکونی بود.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفت.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند.

وی ادامه داد:تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ واحد بود.

دیگر خبرها

  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته