Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی با عنوان «مبارزه با مفساد اقتصادی» در گیلان خبر داد و گفت: این جشنواره دی‌ ماه سال جاری به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی با عنوان «مبارزه با مفساد اقتصادی» در گیلان خبر داد و گفت: این جشنواره دی ماه سال جاری به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن جعفری در گفت‌وگو با ایسنا منطقه گیلان، از برگزاری جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی با عنوان «مبارزه با مفساد اقتصادی» در گیلان خبر داد و گفت: این جشنواره دی‌ماه سال جاری به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی همواره از جمله تأکیدات و مطالبات اصلی و مهم رهبر انقلاب اسلامی بوده است، افزود: در سال‌های اخیر و پس از صدور فرمان هشت ماده‌ای خطاب به سران قوا این مطالبه به صورت جدی‌تری مطرح شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان اشاعه و ترویج آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی در مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی از طریق رسانه های مجازی و مکتوب، گسترش فعالیت‌های مطالبه‌گرانه رسانه‌ای در حوزه سلامت اقتصادی و تقدیر از فعالان حوزه اقتصادی (اقتصاد مقاومتی) رسانه‌های مجازی و مکتوب را از اهداف برگزاری این جشنواره ملی عنوان کرد.

جعفری چگونگی پیگیری منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، فرمان هشت ماده‌ای امام خامنه‌ای به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، نقش مسئولان در مبارزه با فساد اقتصادی، بانکداری اسلامی حامی اقتصاد مقاومتی، مطالبه مردمی در مبارزه با پولشویی و فساد اقتصادی، ضرورت مبارزه با ویژه‌خواری و فساد اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش قانون‌گذاران در مبارزه با فساد اقتصادی را از محورهای جشنواره دانست.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی"مبارزه با مفساد اقتصادی" در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی برگزار می شود، افزود:در بخش مطبوعات، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های سرمقاله، خبر، گزارش، یاداشت، عکس، مصاحبه و تیتر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان، خاطرنشان کرد: در بخش خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخشهای خبر، مصاحبه، گزارش، یاداشت، عکس و خبر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت:داوری آثار در هر بخش با انتخاب و نظارت سازمان بسیج رسانه کشور و دبیرخانه جشنواره انجام می‌شود.

جعفری با بیان اینکه هر خبرنگار می‌تواند در هر بخش سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، گفت: عکاسان خبری در بخش عکس می‌توانند حداکثر ۵ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه و به همت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، دادگستری کل گیلان، منطقه آزاد انزلی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه پیام نور رشت و شهرداری رشت برگزار می‌شود.

جعفری در پایان گفت: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه به آدرس گیلان، رشت، ابتدای شهرک امام خمینی(ره)، (حمیدیان)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان و یا از طریق پست الکترونیکی basij.resane.gilan@chmail.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود

ایسنا/فارس  مدیرکل صدا وسیمای فارس از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور در شیراز خبر داد.

احمد پهلوانیان امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری استان با اعلام این خبر گفت: تنوع در  موسیقی، زبان و گویش‌های مختلف، فرهنگ و آداب و رسوم بسیار متنوع، پوشش‌های زیبای زنان و مردان، غذا های سنتی  و... در جای جای استان، گویای اقوام مختلف در آن سرزمین است و فارس با این ویژگی، به حق ایرانی کوچک و سرزمین رنگین کمان اقوام است.

وی با تأکید بر وحدت اقوام ایرانی بیان کرد: مؤلفه ایران قوی در سایه «وحدت اقوام ایرانی» شکل گرفته است و توسعه وحدت بین اقوام و ترویج این فرهنگ وظیفه همگانی است.

پهلوانیان با تأکید بر ظرفیت‌های اقوام و عشایر در استان یادآور شد: می‌طلبد مدیران ارشد استان و رسانه با هدف ایجاد وحدت، نمایش جذابیت‌ها، فرهنگ، تمدن و هویت اقوام، عشایر و ایلات ساکن در استان و با تکیه بر دو اصل هویت‌محوری و عدالت‌گستری، عملیات رسانه‌ای ویژه‌ای را طراحی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس از برگزاری اولین  جشنواره تولیدات رسانه ای اقوام و عشایر کشور در سطح ملی و با محوریت استان فارس  در بهمن‌ماه خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره می‌تواند یک رویداد ارزشمند فرهنگی در پاسداشت اقوام و عشایر و معرفی فرهنگ و هویت این بخش و پررنگ‌تر شدن جایگاه اقوام و عشایر کشور باشد.

وی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، اجتماعی اقوام و عشایر، بسترسازی تقویت وحدت و افزایش تعامل بین اقوام کشور، توجه به اشتراکات فرهنگی، مذهبی و آئینی اقوام ایرانی، توجه به عشایر به عنوان قطب مولد کشور و توجه به نقش تاثیرگذار زنان عشایر در عرصه‌های مختلف و نقش مدیریتی آنان در تحکیم بنیان خانواده را بخشی از  اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: این جشنواره  در دو بخش تولیدات مراکز استان‌ها و بخش مردمی مدنظر است که شامل تولیدات رادیویی، تلویزیونی، و مجازی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است