Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سورنا ستاری روز شنبه در شورای حفاظت از منابع آب سیستان و بلوچستان از آمادگی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در زمینه مطالعه و ارائه ایده های نوین در خصوص آبهای ژرف خبر داد.
وی همچنین بر استفاده از فناوری های نوین برای حفاری آبهای ژرف در سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
وی گفت: از تجهیزات و فناوری های خوب داخلی در بحث حفاری چاهها برخوردار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افزود: ضرورت دارد که شرکت هایی در خصوص توسعه فناوری های حفاری سرمایه گذاری کنند.
به گزارش ایرنا سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان امروز /شنبه/ وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد.
شرکت در شورای حفاظت از منابع آب سیستان و بلوچستان، بازدید از پارک علم و فناوری و نشست با دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان از جمله برنامه های معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفر یک روزه به زاهدان است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
این استان دارای 19 شهرستان است و افزون بر 1300 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.
3042**3213 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است

رئیس کل گمرک عراق با اشاره به بازدید خود از ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و مشاهده دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت)، تاکید کرد: آی‌هیت، نماد افتخار و نشانگر پیشرفت همه جانبه علمی‌ و فناوری ایران است و دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی نیز قابل تقدیر است.

به گزارش ایسنا، حسن حمود حسانی، مشاور وزیر مالیه و رئیس کل گمرک عراق با ابراز خرسندی از حضور در آی‌هیت اظهار کرد: کالاهایی که در خانه نوآوری و فناوری ایران به نمایش گذاشته شده از سطح تکنولوژی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به پیشرفت چشم‌گیر بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران، افزود: به نظر من آی‌هیت نماد افتخار ایرانیان است و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در تمام زمینه‌های علمی‌ و فناوری نشان ‌می‌دهد.

حسانی تصریح کرد: دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است. این شرکت‌ها با کمک نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی، دانش را به فناوری (محصول یا خدمات) و در نتیجه ثروت تبدیل کرده‌اند.

به گفته وی، ارتقای کیفیت و کاهش قیمت محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی بسیار ارزشمند است و سبب شکل‌گیری اتفاقات خوبی برای ایران خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود