Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهل و پنج مورد تیراندازی گزارش شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم هفده نفر کشته و سی و نه نفر زخمی شدند. به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل ازمرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی در آمریکا،در چهل و پنج مورد تیراندازی گزارش شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم هفده نفر کشته و سی و نه نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یکی از موارد گزارش شده در ایالت نیویورک که خونین ترین حادثه در شبانه روز گذشته در آمریکا بوده است فرد مسلحی که پزشک سابق بیمارستان برونکس بود، به این بیمارستان حمله کرد. در این حادثه دو نفر کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند. هنری بلو، پزشک عمومی چهل و پنج ساله در سال دو هزار و چهار به سبب آزار و اذیت یک زن بیست و سه ساله بازداشت شده بود. منابع اعلام کردند حمامی از خون در پنج طبقه این مرکز درمانی به راه افتاد و صدای انفجاری در یکی از طبقه ها شنیده شد. عامل حمله به این بیمارستان پس از ورود نیروهای پلیس، خودکشی کرد. هنوز علت حمله وی به این بیمارستان مشخص نشده است. در حادثه دیگری در ایالت آلاباما، پلیس از قتل یک زوج در ساختمانی در منطقه موبایل خبر داد. پلیس معتقد است این حادثه احتمالا در نتیجه درگیری خانوادگی رخ داده و یکی از زوجین پس از قتل همسر خود اقدام به خودکشی کرده است. در یکی از تیراندازی های ایالت ایلینوی، فردی ساعت 3:45 بامداد به وقت محلی از داخل خودرو در انگلوود اقدام به تیراندازی کرد که در نتیجه آن یک زن چهل ساله و یک مرد چهل و یک ساله در پیاده رو زخمی شدند. پلیس می گوید با توجه به اصابت چندین گلوله به هر یک از آنها، حالشان وخیم است. در پی حمله به خانه ای در ممفیس در ایالت تنسی، یک زن باردار و کودک شش ساله اش زخمی شدند. این زن به پلیس گفت وی و دخترش درحال استراحت بودند که فردی به خانه آنها تیراندازی کرد. هنوز هیچ کس در رابطه با این حمله بازداشت نشده است. در یک مورد تیراندازی در منطقه چستر در ایالت پنسیلوانیا نیز یک زن و مرد کشته شدند. پلیس هیچ اطلاعاتی درباره علت تیراندازی ندارد و از مردم برای دریافت اطلاعات کمک خواسته است. در یک مورد تیراندازی در ایالت مریلند نیز سه نفر از جمله دو نوجوان شانزده و هفده ساله و یک جوان بیست و سه ساله زخمی شدند. پلیس می گوید این پسر بیست و سه ساله با خود مواد مخدر داشته است. شش مورد تیراندازی در ایالت ایلینوی در شبانه روز گذشته ثبت شده است که در نتیجه آنها سه نفر کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند. سه مورد تیراندازی در پنسیلوانیا نیز در بیست و چهار ساعت گذشته گزارش شده است که در نتیجه آنها دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. سه مورد از تیراندازی های ثبت شده در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) در پی نداشته است.
صد و بیست و دو مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت منتهی به پنجشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا به ثبت رسیده است که در نتیجه آن ها سی و پنج نفر کشته و هشتاد نفر زخمی شدند. سی و دو مورد از تیراندازی های گزارش شده در این مدت قربانی نداشته است.
بر این اساس صد و شصت و هفت مورد تیراندازی طی چهل و هشت ساعت گذشته در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها پنجاه و دو نفر کشته و صد و نوزده نفر زخمی شدند.
گفتنی است آمار قربانیان تیراندازی های آمریکا در شبانه روز گذشته که مرکز ثبت خشونت های تسلیحاتی با جزئیات آنها را ذکر می کند معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع نهایی می شود، از این رو این مرکز پس از دریافت گزارش های تکمیلی از تیراندازی های صورت گرفته در سراسر آمریکا، اقدام به تکمیل آمارهای خود در تاریخ وقوع جرم می کند که معمولا این امر به افزایش شمار تیراندازی های در تاریخ مقرر می شود یعنی اگر قتلی در روز چهارشنبه رخ داده و گزارش آن در روز جمعه دریافت شده است آمار مربوط به آن در تاریخ چهارشنبه ثبت می شود. بر این اساس و به طور مثال تعداد تیراندازی های بیست و چهار ساعت جمعه تا شنبه (شبانه روز گذشته) یکشنبه نهایی می شود.
30791 مورد تیراندازی از ابتدای سال 2017 تاکنون در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا به ثبت رسیده است که این تعداد تیراندازی 7618 کشته و 15047 زخمی برجای گذاشته است 343 مورد از قربانیان (کشته یا زخمی) این خشونت های تسلیحاتی کودکان زیر یازده سال و 1622 نفر نوجوان هستند. 172 مورد تیراندازی به جمع، 1250 مورد حمله به منازل، 1035 مورد استفاده از سلاح به عنوان وسیله دفاعی و 1013 مورد تیراندازی سهوی در این مدت به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی

طبق گزارش منابع محلی تصادف اتوبوسی در کوه‌های آند واقع در شمال پرو، ۲۵ کشته و ۱۳ زخمی برجای گذاشته است.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا