Web Analytics Made Easy - Statcounter


علی اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس اهم فعالیت های این سازمان در حوزه های مختلف هنری تا پایان سال ۹۶ را تشریح کرد.

علی اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در حاشیه نشست صبح امروز ۱۰ تیرماه در پاسخ به خبرنگار مهر درباره فعالیت های این سازمان در حوزه های مختلف هنری گفت: ما در سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در چند بخش فعالیت داریم که حوزه تجسمی یکی از بخش های فعال این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هر فصل یک نمایشگاه موضوعی در تهران و شهرستان ها برگزار می کنیم، کتاب‌هایی در دست انتشار داریم که حضور اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس را به نمایش می گذارد و همچنین برپایی نمایشگاه های عکس در دستور کارمان است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه موسیقی و سرود بسیار فعال هستیم و تا پایان سال ۱۰ قطعه جدید موسیقی توسط این سازمان تولید می شود.

رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس درباره تولیدات تصویری نیز بیان کرد: در چند ماه گذشته تفاهمنامه ای با معاونت سیما بسته ایم تا یک تولید مشترک در زمینه زندگی شهید صیاد شیرازی داشته باشیم که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی در حال نگارش است و محمدرضا شفیعی تهیه کننده آن خواهد بود.

به گفته وی، سیناپس این سریال تا امروز آماده شده است.

جعفری اظهار کرد: همچنین یک فیلم سینمایی درباره سرلشگر شهید حسن باقری در یک سال آینده خواهیم ساخت و مستندهایی هم که در این سازمان تولید می شود قابل اعتناست. مثلا مستندی با نام «۲۵-» درباره جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اینکه اسرائیل در ۲۵ سال آینده نخواهد بود ساختیم که از تلویزیون نیز پخش شد. در این مستند با برخی مجاهدین و مبارزین فلسطینی مصاحبه شده است. ضمن اینکه ما دو تله فیلم با مشارکت مراکز استان ها آماده کرده ایم که به زودی رونمایی می شود.

وی همچنین از تبدیل بالغ بر هزار ساعت فیلم وی اچ اس و بتاکم به نسخه دیجیتال در حوزه دفاع مقدس خبر داد و درباره فعالیت ها در حوزه تئاتر نیز گفت: ما در سال جدید ۳۰ اثر نمایشی در حوزه ادبیات دفاع مقدس منتشر می کنیم. چنانچه در نوروز امسال نیز در خرمشهر و آبادان بیش از ۶۰ اجرای خیابانی داشتیم.

جعفری در پایان از برگزاری جشنواره هنری «فانوس» از ۲۰ تا ۲۲ تیرماه در سراسر کشور خبر داد که به تولیدات هنری این سازمان اختصاص دارد.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس

جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد گفت: هنرمندان خطه مرزی تایباد در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در بندرعباس به روی صحنه رفتند و به اجرای موسیقی مقامی خراسان پرداختند.

وی افزود: این گروه هنری، متشکل از هنرمندان نسل قدیم و جدید موسیقی، با نام «مولانا» و با حضور اساتیدی همچون حسین رحمت الهی و یعقوب تنها و نیز یونس یوسفعلیزاده و عزیز عزیزانی به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در این جشنواره فرهنگی حضور داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد ادامه داد: چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس و دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس از هفتم تا دهم اردیبهشت در تالار شهید آوینی مرکز استان هرمزگان برگزار شد.

آفریدون بیان کرد: از ۳۲ اثر ارسال شده، تعداد ۱۰ اثر برگزیده به بخش پایانی این جشنواره موسیقی راه پیدا کردند و هنرمندانی از استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گیلان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و کرمان به روی صحنه رفتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: خطه تایباد به عنوان مهد و خواستگاه موسیقی مقامی خراسان شناخته می‌شود؛ به طوریکه در حال حاضر ۱۵۰ هنرمند دوتارنواز در این شهرستان شناسایی شده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد خاطرنشان کرد: در راستای انسجام بیشتر فعالیت فرهنگی و هنری، در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار باشگاه دوتارنوازان در شهرستان اساس گذاری شد که هدف آن استعدادیابی در حوزه موسیقی، پرورش و آموزش آن و نیز اعزام هنرمندان به رویداد‌های مختلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود