Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مدیر رسانه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت : دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک متخصص جراحی مغز و اعصاب و رئیس این دانشگاه ، با رای اعضای انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران به مدت سه سال به عنوان نائب رئیس این انجمن انتخاب شده است.


طلعت کاویانی با اشاره به اینکه این اتفاق می تواند نوید بخش توسعه علوم پزشکی در گیلان به ویژه در رشته جراحی مغز و اعصاب باشد افزود: وجود تشکل های علمی می تواند در گسترش دانش و انتقال تجربه های علمی اثرگذار باشند و چه بسا با به کارگیری مناسب بتوانند راهگشای حل بسیاری از معضلات پزشکی در کشور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد : پس از 60 سال از زمان تاسیس انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران این اولین بار است که یک پزشک گیلانی در کنار پزشکان استان های تهران، شیراز، تبریز و اصفهان قرار گرفته است.

کاویانی تصریح کرد:انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران شش دهه پیش در ایران راه اندازی شده و در زمان حاضر 500 عضو فعال دارد .

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه صبح روز چهارشنبه برگزار و محمدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد.   در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد و نفرات زیر انتخاب شدند:   محمد نصیری با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   زهرا بهشتی راد با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   سیروان عزیزی با ۴۱ رأی به عنوان خزانه‌دار   فرامرز رنجکش با ۳۷ رأی به عنوان کارشناس خبره   فاطمه واحدی با ۴۱ رأی به عنوان کارشناس خبره   حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رأی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی   علی ایران‌منش با ۳۹ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی ­

دیگر خبرها

  • نیاز ارزی ۳۰۰ میلیون یورویی برای تولید لاستیک در کشور
  • چه کسی شهره موسوی را وارد فدراسیون فوتبال کرد؟ / کلی تبلیغ، ۷۰ رأی و ۱۰ سال زندان
  • کلی تبلیغ، ۷۰ رأی و ۱۰ سال زندان
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد