Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@16:47:14 GMT

ترامپ شایسته رئیس‌جمهور بودن نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۶۱۰۱۸

«مکسین واترز» توهین توئیتری رئیس‌جمهور آمریکا به مجری زن شبکه «ام اس ان بی سی» را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران: «مکسین واترز»، نماینده دموکرات حوزه انتخابیه کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا، معتقد است توهین توئیتری دونالد ترامپ به «میکا برژینسکی» مجری شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی، نشان می‌دهد رئیس جمهور از حد خود پا را فراتر گذاشته و باید استیضاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واترز در مصاحبه‌ با شبکه تی ام زی گفت: واکنش رئیس جمهور درباره ظاهر مجری شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی قابل تحمل نیست. حرکت وی بسیار ناراحت‌کننده است. من بار‌ها گفته ام او سزاوار رئیس جمهور بودن نیست و قصد ندارم به او احترام بگذارم و نمی‌گذارم.

وی ادامه داد: ترامپ رفتار بد را از حد گذرانده است و این شایسته رئیس جمهور نیست. چگونگی برخورد ترامپ با زنان برای همه آشکار است بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که او فردی بی ارزش است.

واترز در پایان اظهاراتش بار دیگر بر استیضاح ترامپ تاکید کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز پنجشنبه در دو توییت به دو مجری یکی از برنامه‌های خبری صبحگاهی پربیننده حمله کرد و آن‌ها را «خل و خنگ» خواند. او همچنین مجری زن برنامه را بابت «خون‌ریزی بعد عمل جراحی صورت» دست انداخت. ترامپ درباره دو مجری برنامه صبحگاهی تلویزیون ام‌اس‌ان‌بی‌سی نوشت: «شنیدم جو [اسکاربارو]که برنامه‌اش خیلی ناموفق است، بد درباره من حرف می‌زند. (برنامه‌اش را دیگر نمی‌بینم.)، ولی چطور بود که میکای خل آی‌کیو پایین، همراه جو دیوانه، سه شب پشت سر هم نزدیک شب سال نو به [عمارت من در] مارالاگو [در فلوریدا] آمدند و اصرار کردند که پیش من باشند؟ میکا خون‌ریزی خیلی بدی داشت از عمل جراحی زیبایی صورت. گفتم نه!»

جو اسکاربارو و میکا برژینسکی از اوایل سال میلادی جدید اعلام کرده‌اند که با هم نامزد کرده‌اند. آن‌ها همچنین از منتقدان ترامپ هستند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد

رئیس‌جمهور آلمان، میزگرد برنامه‌ریزی شده درباره جنگ غزه در اقامتگاه رسمی خود در برلین را به دلیل انتقاد از اینکه هیچ صدای فلسطینی برای شرکت در آن دعوت نشده بود، لغو کرد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی به نام «چگونه در مورد جنگ در خاورمیانه صحبت کنیم؟» فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان که در ابتدا در کاخ بلویو برای پنجشنبه برنامه‌ریزی شده بود، قصد داشت به همراه سه مهمان، مرون مندل، مدیر مرکز آموزشی آن فرانک، روزنامه‌نگار تیلو یونگ و ملودی سوچارویچ، کارشناس روابط آلمان و اسرائیل، سخنرانی کند و درباره این موضوع بحث کند.

به نوشته روزنامه زوددویچه تسایتونگ، با این حال، منتقدان در روزهای اخیر فقدان صدای فلسطینی را در این پنل مطرح کردند. در بیانیه‌ای که به دست خبرگزاری آلمان رسیده است، دفتر ریاست جمهوری تصمیم خود برای لغو این رویداد را توجیه کرده و گفته است که «به این نتیجه رسیده است که میزگردی که برای ۲ مه برنامه‌ریزی شده، هدف تقویت صلح اجتماعی در شرایط متشنج کنونی را تامین نمی‌کند. بنابراین این رویداد در حال حاضر برگزار نخواهد شد.»

به گفته دفتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان از آغاز جنگ غزه میزبان چندین میزگرد بوده است. در این بیانیه آمده است که هدف این نشست مقابله با یهودستیزی، نفرت و خشونت، باز کردن فضا برای درد همه طرف‌ها، تسهیل گفت‌وگو و تقویت صلح اجتماعی بود. برای این منظور از شرکای گفت‌وگو با مواضع، دیدگاه‌ها و پیشینه‌های مختلف دعوت شده است.

آلمان یکی از سرسخت‌ترین متحدان رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد