Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگ‌ترین مرکز مانیتورینگ دوربین‌های ترافیکی و نظارتی شمال کشور با حضور معاون استاندار مازندران در شهرداری آمل افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، بزرگ‌ترین مرکز مانیتورینگ دوربین‌های ترافیکی و نظارتی شمال کشور با حضور معاون استاندار مازندران، رئیس پلیس راهور مازندران، فرماندار ویژه آمل، رئیس شورای شهر و شهردار آمل امروز در شهرداری آمل افتتاح و راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر آمل در این مراسم با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی کشور و حداقل درآمد شهرداری با برنامه‌ریزی و تعامل شورای شهر و شهرداری در چهار سال اخیر کارهای خوبی در این شهر صورت گرفته، بیان کرد: در این سال‌ها بلوار 4.5 کیلومتری با وجود 250 واحد مسکونی تملک احداث و به بهره‌برداری رسید.

اسدالله تورنگ ادامه داد: احداث و تجهیز پارک‌های جدید و قدیمی، زیباسازی پیاده‌روسازی، توسعه بازارهای سنتی و قدیمی، احداث دو پارکینگ عمومی در شهرداری آمل ، اصلاح و توسعه در قسمت‌های مختلف ماشین آلات و تجهیزات در جهت ایمنی آتش‌نشانی سازمانی مواردهای دیگری بوده که از سوی شهرداری و شورای شهر انجام شد.

وی مشکل عمده این شهر را موضوع ترافیک عنوان و مطرح کرد: در این بخش و برای رفع این مشکل باید نقاط کور شناسایی شود تا مسئولان به برنامه‌ریزی بپردازند.

تورنگ با اعلام اینکه برای راه‌اندازی پیشرفته‌ترین دوربین‌های این مرکز 2.5 میلیارد تومان هزینه که در نقاط مختلف شهر نصب شده است، افزود: هزینه طرح برای 26 دوربین در 18 نقطه حساس شهری انجام شده که با 18 مانیتورینگ می‌توان به نظارت تردد ترافیکی این شهر پرداخت.برای فضای این مرکز 120 متر مربع در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

R41358/P41362/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم همچون دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی پس از ۲ روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و عصر امروز به پایان رسید.

کد خبر 6095363 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان