Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ مجید شارقی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی درجلسه ای که به منظور رفع مشکلات راه های روستایی شهرستانهای تفرش ، آشتیان و فراهان و با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ، فرمانداران شهرستانهای مذکور ، مدیرکل دفتر روستایی استانداری ، معاون بنیاد مسکن ، مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی و سایر مسئولان تشکیل گردید گفت : بهبود وضعیت ساخت و ایمنی راههای روستایی همواره یکی از دغدغه های ما در سالهای اخیر بوده و مصمم هستیم با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده با توجه به اعتبارات تخصیصی، تکمیل ساخت راه های روستایی نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی از جابجایی و تخصیص اعتبارات به پروژه های نیمه تمام استان از جمله محور فرک – ارتگل شهرستان فراهان ،محور وسمق –قوشه خانی ، پل طریزآباد محور جفتان – نوبران و محور نجف آباد – مجدآباد خبر داد .

وی با تشریح جزئیات بیشتری از محورهای روستایی شهرستان های مذکور بیان داشت :

شهرستان تفرش دارای 316 کیلومتر راه روستایی می باشد که 74 درصد راه های این شهرستان آسفالت یا شوسه می باشد . همچنین شهرستان آشتیان دارای 147 کیلومتر راه روستایی بوده که 87 درصد آن ساخته شده است . شهرستان فراهان دارای 338 کیلومتر راه روستایی است که ساخت 79 درصد آن به اتمام رسیده است . و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی فرمانداران این شهرستان ها بتوانیم ساخت راه های روستایی در دست ساخت این مناطق که بالغ بر33 کیلومتر است بزودی به اتمام برسانیم

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است