Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:01:03 GMT

اهواز با 49 درجه گرمترین شهر کشور در سه روز آینده

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۶۱۶۰۸

اهواز با 49 درجه گرمترین شهر کشور در سه روز آینده

به گزارش ایرنا ، این سازمان بیشینه و کمینه دمای هوای اهواز را برای روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب 47 و 30، 48 و31 و 49 و 32 درجه بالای صفر پیش بینی کرد.
بر اساس این گزارش ، اردبیل نیز در این سه روز با بیشینه و کمینه دمای 27و 11 ، 30 و 12 ، 31 و 13خنک ترین شهر کشور خواهد بود.
کمینه دمای هوا تهران در روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه این هفته به ترتیب 37 و 22، 34و 23 و 37 و 24 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان هواشناسی طی سه روز آینده برای پاره ای از نقاط شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با گرد وخاک پیش بینی کرد.به گزارش ایرنا، براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی این سازمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب روزهای شنبه و یکشنبه در جنوب سمنان، جنوب تهران، برخی نقاط قم، شمال اصفهان، البرز، قزوین و مرکزی وزش باد به نسبت شدید گاهی همراه با گرد و غبار پیش بینی کرده است.
همچنین از بعدازظهر امروز در سواحل شمالی کشور، افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد و در شمال غرب کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید رخ خواهد داد.
این شرایط روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته علاوه بر سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور در ارتفاعات زاگرس مرکزی نیز پیش بینی شده و شرق دریای عمان نیز در سه روز آینده مواجی خواهد بود.
با روند افزاشی دمای هوا سازمان هواشناسی کشور طی سه روز آینده بیشینه و برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
@IRNAeco
https://t.me/irnaeco
اقتصام* 1108*1579*خبرنگار: ایرج منصوری * انتشار : مرضیه فاتحی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: برای امروز جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز سه شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

راستی بیان داشت: مجددا روز سه شنبه بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود و بیشینه سرعت در شمال غرب و جنوب شرق است که کاهش کیفیت هوا و غلظت غبار دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد