Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، طی مراسمی 350 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان فارس به دوره آموزشی خط امام(ره) استانی ویژه تربیت سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین دانشجویی این استان امروز، 10 تیرماه به شهر مقدس قم اعزام شدند.

حجت‌الاسلام مجتبی ایوب‌زاده، مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این مراسم گفت: با قدری تأمل و تفكر در اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی، می‌توان گفت که مهم‌ترین سنگر و خاكریز انقلاب اسلامی در حال حاضر دانشگاه و دانشجو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه به عنوان كارخانه انسان‌سازی و تربیت نسل‌های آینده كشور، نقش بسزایی در تأمین نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی دارد، به‌طوری كه همین دانشگاه و خروجی‌های آن قرار است آینده كشور را آماده‌سازی و طراحی کنند.

ایوب‌زاده با اشاره به اهداف دوره خط امام(ره) استانی اضافه کرد: آشنایی با مبانی اندیشه ناب اسلامی و راه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی، آشنایی با گفتمان تربیتی در راستای محور شدن تربیت و روش­های تربیتی در فعالیت­های بسیج دانشجویی، آشنایی دانشجویان با رسالت، اهداف و مإموریت­های بسیج دانشجویی، بستر سازی برای تبدیل هر دانشجو به یك سرگروه مباحث معرفتی و دینی، انسجام تشكیلاتی، تقویت مهارت تشكیلاتی و تربیتی از جمله این اهداف است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی دوره خط امام(ره)، برگزاری کارگاه‌های نظام تربیتی صالحین، تدبر در قرآن، مهندسی فرهنگی و اجتماعی، اصول مدیریت و کارتشکیلاتی، اصول و روش تربیت اسلامی و مراحل تربیت از جمله این برنامه‌ها عنوان كرد.

ایوب‌زاده ادامه داد: کلاس‌های انسان‌شناسی، هستی‌شناسی، اسلام و نیازهای زمان، امربه معروف و نهی از منکر، فضای مجازی، جریان‌شناسی اقتصادی، تحلیل شرایط روز و... از دیگر برنامه‌های این دوره است.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه كرد: استفاده از ظرفیت سخنرانان برجسته کشوری، زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مسابقه کتابخوانی، گعده‌های تربیتی با حضور روحانیت معظم، شبی با شهدا، کارگاه‌های تخصصی مدیریتی با حضور مدیران تخصصی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، فعالیت‌های فرهنگی و... از دیگر برنامه‌های دوره استانی خط امام(ره) است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد سلماس نیز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی (در حمایت از مردم مظلوم غزه) و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.   دکتر ناصری رییس دانشگاه ازاد شهرستان سلماس ضمن حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی، اقدامات ضد دانشجویی مسوولین این دولت‌ها را محکوم کرد.   او در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری