Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، مالکان تیم فوتبال نساجی مازندران با صدور بیانیه‌ای تمامی انتصاب‌های مدیران گذشته باشگاه را به حالت تعلیق درآوردند.

مهدی پرهام و فرهاد صنیعی‌فر طی بیانیه‌ای اعلام کردند با توجه به تغییر در کادر مدیریتی باشگاه و ایجاد ساختار جدید از سوی علی امیری(مدیرعامل باشگاه)، موعد احکام مدیران قبلی به پایان رسیده و همه کارمندان، مشاوران و دیگر اعضای کادر اداری و مدیریتی با نظر مستقیم مدیرعامل فعلی نساجی انتخاب و توسط سایت باشگاه معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بیانیه به این دلیل صادر شد که پس از انتصاب علی امیری به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران، افراد زیادی طی تماس تلفنی یا مراجعه حضوری، با در دست داشتن احکامی، خود را مشاور، معاون یا کارمند بخش‌های مختلف باشگاه معرفی کرده و می‌کنند.

گویا قید نشدن پایان زمان همکاری در احکام مدیران قبلی باشگاه، باعث به وجود آمدن مشکلات فعلی شده است و به همین دلیل مالکان باشگاه تصمیم گرفتند تکلیف این سمت‌ها را با صدور بیانیه مشخص کنند تا وقفه‌ای در کار مدیرعامل ایجاد نشود و بتواند به کارهای باشگاه برسد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مدت‌هاست با کمبود مهاجم مواجه است و این تیم در نیم فصل دوم تنها عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم تخصصی داشته‌اند‌.

امید عالیشاه در این شرایط با فرمی آماده به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می‌کرد اما حالا با محرومیت بار دیگر از ترکیب پرسپولیس دور شده است.

در این شرایط اگر اوسمار بخواهد با تاکتیک بازی‌های قبلی کار کند و یک هافبک اضافه نکند، باید روی وحید امیری، کاپیتان تیمش حساب باز کند.

امیری پس از بازگشت از مصدومیت سخت همسترینگ همچنان در تلاش برای رسیده به شرایط آرمانی در ترکیب پرسپولیس است و تمرین امروز سرخ‌ها می‌تواند نقش مهمی در تصمیم اوسمار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهاد‌های قبلی است + جزئیات توافق پیشنهاد شده
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان