Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهماندوست در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جهانی کره جنوبی بیان کرد: دنیای تکواندو تغییر کرده است و تمام کشورها برای رسیدن به مدال طلا جهان در حال تلاش هستند و تکواندوکاری پیروز است که بیشترین تلاش و کمترین اشتباه را داشته باشد.

وی اظهار داشت: بی باک مهره جوانی بود که تجربه لازم را برای هدایت تیم در این رقابت ها نداشت و باید فرصت زمانی به سرمربی داده شود تا در رقابت ها به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی بی باک به بی تجربگی اش باخت

مهماندوست افزود: نباید بر روی کادر فنی و بازیکنان ایران فشار وارد کرد و هر فردی که هدایت تیم را می پذیرد نیاز به زمان دارد. فرصت و تجربه بی باک کم بود و نمی توانست در این مسابقات معجزه کند. اگر من هم به تیم ملی برگردم نمی توانم در زمان کوتاه موفق عمل کنم.

وی درمورد عملکرد تیم خود در رقابت های جهانی عنوان کرد: تکواندو به دلیل اینکه در المپیک حضور دارد سطح تمام رقابت ها بالا است و در این دوره از مسابقات جهانی شاهد تقسیم شدن مدال ها در بین کشورها بودیم و هر مسابقه برای بازیکنان حکم فینال را داشت.

وی ادامه داد: تکواندوکارانی که رنکینگ جهانی دارند در این رقابت ها قرعه راحت تری داشتند و کار کسب مدال برای آنها آسان تر بود. متاسفانه در جمهوری آذربایجان تعداد تکواندوکاران کم است و هنوز تمام بازیکنان ما رنکینگ را کسب نکردند و به همین دلیل نتوانستیم خیلی خوب عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی جمهوری آذربایجان افزود: البته دلایلی که ذکر کردم نمی تواند توجیه مناسبی برای باخت ملی پوشان جمهوری آذربایجان باشد. نفرات تیم ما اشتباهات زیادی داشتند و در جریان مبارزه برخی ها به حرف من گوش ندادند.

مهماندوست افزود: البته کشورهای ایران،کره جنوبی، روسیه و اسپانبا از مدعیان قهرمانی بودند و با این وجود قرار گرفتن در مکان چهارم دنیا برای تیم ما نتیجه راضی کننده ای است.

وی تصریح کرد: محدودیت بازیکنان باعث شده که تیم ما با تعداد نفرات خاصی در تمام رقابت ها حضور داشته باشد و این موضوع فشار و خستگی زیادی را بر روی تیم قرار داد و در نهایت تنها میلاد بیگی توانست مدال طلا را کسب کند و دیگر ملی پوشان در راند طلایی و لحظات آخر نتیجه را واگذار کردند.

اعتمادی به مسئولان فعلی فدراسیون تکواندو ندارم

سرمربی تیم ملی جمهوری آذربایجان درمورد بازگشت به تیم ملی ایران عنوان کرد: همه می دانند که در شرایط فعلی این کار غیر ممکن است. نمی توانم با فضای فعلی فدراسیون تکواندو کار کنم چرا که اعتمادی به مسئولان فدراسیون ندارم. دین خود را به تیم ملی ایران ادا کردم و همه دیدند که با من چگونه برخورد شد. 2 سال خانه نشین بودم. نمی خواهم خاطرات تلخ گذشته را تکرار کنم.

مهماندوست در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی تکواندو ایران بتواند آرامش گذشته را پیدا کند و نتیجه لازم را بدست آورد و از پتانسیل های موجود در تکواندو به نحو احسن استفاده شود تا باز هم شاهد درخشیدن تکواندوی ایران در رقابت های جهانی باشیم.

انتهای پیام/

بی اعتمادی مهماندوست به پولادگر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاپیتان پرسپولیسی‌ها که در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

به گزارش ورزش سه، این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899948

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید