Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش شریان نیوز،دادستان کل کشور گفت: ما نباید گزینشی عمل کنیم. جریانات طرفدار رییس جمهور در جریان توهین به رئیس جمهور همانطور رفتار کنند که اگر به رییس قوه قضاییه توهین می‌شد رفتار می کردند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام جعفر منتظری ظهر امروز در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص اهانت کنندگان به رییس جمهور در روز قدس گفت: در نظام اسلامی که برخواسته از معارف دینی است به هیچ وجه اهانت برای هرکسی که باشد خصوصا مقامات در خدمت نظام پسندیده نبست و محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این اهانت فرقی نمی‌کند از جانب چه کسی یا چه حزبی باشد توسط هر جناحی صورت گیرد محکوم است.

دادستان کل کشور گفت: بعد از این انفاق دادستان بلافاصله تشکیل پرونده داد از ضابطین وزارت اطلاعات ناجا اطلاعات لازم را جمع آووری کرده و امیدواریم برخورد مناسب صورت گیرد.

منتظری گفت: افراد بدانند انتقاد را به حرف‌های ناپسند نباید آغشته کنند. مقاماتی که در قانون مشخص شدند بدون نیاز به شکایت از سوی قوه قضاییه پیگری میشود.

وی تصریح کرد: رسانه ها هم نباید جریان سازی کنند و هر روز تیتر کنند این موضوعات را.

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنانش از رفتار گزینشی گلایه کرد و گفت: ما نباید گزینشی عمل کنیم. جریانات طرفدار رییس جمهور در جریان توهین به رئیس جمهور همانطور رفتار کنند که اگر به رییس قوه قضاییه توهین می‌شد رفتار می کردند.

وی در خصوص مهلت ٣ ماهه دادستانی برای ایمن سازی ساختمان آلومینیوم گفت: بحث ایمن سازی ساختمان ها جزء وظایف قوه نیست منتها از باب پیشگیری دادستان ورود می کند و انتظار این است دستگاه های دیگر در حوزه وطایف خود عملکرد درستی داشته باشند.

منتظری گفت: تاکید ما این است و به دادستان تهران هم تاکید می کنم ساختمان مشابه پلاسکو را هم که ایمن نیستند شناسایی کنند تا اقدام لازم صورت گیرد، اگر احتمال خطر باشد پلمب می شود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی

درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!