Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:44:38 GMT

«دین‌ دات‌آی‌آر» با تأخیر به آنتن تلویزیون رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۶۲۶۸۳

برنامه ترکیبی «دین‌ دات‌آی‌آر» با نگاهی جدید به موضوعات اجتماعی، با رویکرد دینی و با حضور کارشناسان حوزه رسانه و دین که از سال گذشته در تدارک برای پخش بود، ایام تابستان از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، مجله تصویری «دین‌دات‌آی‌آر» به تهیه‌کنندگی سید مجتبی طباطبایی قرار بود دی ماه ۹۵ به روی آنتن برود، اما با تاخیر سرانجام روزهای پنجشنبه و جمعه تابستان امسال از ساعت ۱۸ روانه آنتن شبکه سه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه برنامه در ۱۴ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای، به دنبال طرح موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی و پاسخ به شبهات و سوالاتی است که در بطن جامعه به خصوص در ذهن جوانان پیرامون دین وجود داشته و در رسانه کمتر به آن‌ها پرداخته شده است. این برنامه با قالبی جدید در برنامه‌سازی به دین و سوالات پیرامون آن می‌پردازد.

«دین‌ دات‌آی‌آر» برنامه‌ای ترکیبی است که شامل بخش‌های نقطه سرخط، قاب خاص، حرفه‌ای، اشاره، تخته سیاه، رو به دوربین، کلاکت، وب‌گردی، کتاب‌گردی، مداربسته و طرح بحث با کارشناس دین و رسانه است و قسمت‌های ابتدایی آن به موضوعاتی چون بی‌تفاوتی اجتماعی، بانکداری، شادی، موسیقی، روابط دختر و پسر، ازدواج، برابری زن و مرد و خشونت می‌پردازد.

اجرای این برنامه برعهده محسن قره شیخ‌لو و علی مرادخانی است.

کارشناسان مجموعه برنامه «دین‌دات‌آی‌آر» عبارتند از:

احمد خجسته، سید رضا میرکریمی، علی درستکار، محمد مهدی عسگرپور، نجم الدین شریعتی، عبدالمجید رکنی، سید مجید امامی، سیدمحمدرضا خوشرو، حجج اسلام هادی غفاری، محمود ابوالقاسمی، عرفاتی، حاج ابراهیمی، استاد الهی و ... .

مجموعه برنامه تلویزیونی «دین‌ دات‌آی‌آر» کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی سید مجتبی طباطبایی است که در فصل تابستان از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال یکشنبه جمعه ۷

فوتسال قهرمانی آسیا (تایلند - تاجیکستان) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748076

دیگر خبرها

  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری