Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:27:26 GMT

بودجه حوزه ورزش در برنامه ششم توسعه افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۶۲۸۳۹

بودجه حوزه ورزش در برنامه ششم توسعه افزایش یافته است

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه حوزه ورزش در برنامه ششم توسعه افزایش یافته و ۲۷صدم درصد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده به این بخش اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی مقدسی پیش از ظهر شنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و فعالان حوزه ورزش استان در اراک، اظهار داشت: مقرر است طی هفته های آتی وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی سفر کند که در این رابطه بایستی مشکلات مربوط به این حوزه در استان، احصا شود تا برای رفع این مسائل در سفر وزیر رایزنی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: مسائل و موانعی قانونی در این حوزه وجود داشت که بخش از آن با تلاش مجلس شورای اسلامی برطرف شده و تلاش داریم سایر موانع نیز از میان برداشته شود تا شاهد ارتقای کمی و کیفی ورزش باشیم.

وی بیان کرد: مسئولان استان بایستی نگاه ویژه به حوزه ورزش و رفع مشکلات و فراهم سازی زیرساخت های این بخش داشته باشند و ارزیابی عملکرد دستگاه های متولی و مرتبط با بخش ورزش را در دستور کار قرار دهند.

مقدسی خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر استان مرکزی به واسطه دارا بودن صنایع متعدد، امکان بهره گیری از این صنایع را در ارتقای حوزه ورزش خود دارد و در برابر بهره گیری این صنایع از منابع استان و ایجاد آلایندگی، انتظار می رود در حوزه ورزش فعال شوند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاهد آن هستیم که در برخی از استان ها، صنایع در حمایت از حوزه ورزش بسیار فعال هستند و در استان مرکزی نیز اراده سهامداران، مدیران و هیات مدیره صنایع در کمک به تقویت ورزش می‌تواند نقش موثری در رفع مشکلات این حوزه داشته باشد.

وی تصریح کرد: استان مرکزی قابلیت آن را دارد که با تکیه بر ظرفیت جوانان مستعد و حمایت از آنان، به موفقیت‌های قابل‌ توجه در عرصه ملی و بین المللی ورزش دست یابد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد پیش از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان، یک جمع بندی منسجم از مشکلات این حوزه در استان مرکزی انجام پذیرد تا در نهایت با مطرح کردن مسائل موجود و چاره اندیشی برای آن، این سفر حداکثر دستاورد را برای ورزش استان داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است