Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، در مراسم معرفی تعرفه جدید سیم‌کارت‌های دائمی و اینترنت نسل 4.5 ثابت اپراتور دوم موبایل ایرانسل، گزارش نتایج ترابردپذیری تا پایان 9 تیرماه 96 اعلام شد.

باقر صمدی معاون بازاریابی ایرانسل اظهار داشت: تعداد درخواست خروج از همراه اول و ورود به ایرانسل نسبت به تعداد درخواست خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

38 بوده است.

وی گفت: همچنین تقاضای موفق ترابرد به ایرانسل از همراه اول نسبت به تقاضای کل ترابرد به ایرانسل از همراه اول 43.4 درصد بوده است.

صمدی گفت: تقاضای موفق خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول نسبت به تقاضای کل خروج از شبکه ایرانسل و ورود به همراه اول 85.7 درصد گزارش شده است.

وی افزود: همچنین تعداد درخواست خروج از همراه اول و ورود به ایرانسل نسبت به تعداد درخواست خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول 1.01 بوده است.

معاون بازاریابی ایرانسل گفت: نسبت تقاضای موفق ترابرد به ایرانسل از همراه اول نسبت به تقاضای کل ترابرد به ایرانسل از همراه اول 62.5 درصد است.

وی ادامه داد: نسبت تقاضای موفق خروج از ا ایرانسل و ورود به همراه اول نسبت به تقاضای کل خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول 89.8 درصد بوده است.

انتهای پیام/م


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به صدور هشدار زرد با ورود سامانه ناپایدار همرفتی، رطوبت اندک و اوج فعالیت وزش باد از طوفان لحظه‌ای، بارش رگبار بهاری، مه آلودگی و بارش موقت تگرگ در نواحی مستعد، رعدوبرق و صاعقه خبر داد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار طی امروز بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی برای امروز در سطح استان به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود، از فردا مجدد از نیمه غربی شرایط افزایش ابر و بارش‌های رگباری بهاری مهیا است و به تدریج بعضی دیگر از نواحی را فرا خواهد گرفت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: در این وضعیت برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در سطح استان افزایش سرعت وزش باد و تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره صدور هشدار زرد هواشناسی با ورود سامانه ناپایدار همرفتی، رطوبت اندک و اوج فعالیت همراه با وزش باد از بعدازظهر فردا تا اواخر وقت چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت در استان، تصریح کرد: فعالیت این سامانه با وزش باد به نسبت شدید تا شدید، طوفان لحظه‌ای، بارش رگبار بهاری، مه آلودگی در اواخر وقت و اوایل روز بارش موقت تگرگ در نواحی مستعد، رعدوبرق و صاعقه مورد انتظار است.

معتمدی گفت: طی این مدت تمام مناطق استان به ویژه اصفهان، آران و بیدگل، اردستان، اسلام‌آباد موگویی، انارک، بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، فرودگاه اصفهان، خمینی‌شهر، خوانسار، خوروبیابانک، شاهین‌شهر و میمه، فریدن (داران)، دهاقان، لنجان، زواره، نائین، نجف‌آباد، مورچه خورت، نطنز، گلپایگان، کوهپایه، کبوترآباد، کاشان، دهق، شهرضا، فلاورجان، مبارکه، مهاباد، نائین و ورزنه تحت تأثیر سامانه است.

وی اظهار کرد: احتمال جاری شدن رواناب و اختلال در تردد، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی از مخاطرات این سامانه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: احتیاط در سفرهای برون شهری، نداشتن توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، خودداری از عبور یا توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و تمهیدات لازم جهت حفظ صنعت کشاورزی، توصیه می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به درجه ۲۶ سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

معتمدی خاطرنشان کرد: چوپانان با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد و بویین میاندشت با دمای شش درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 750855

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ ارزیابی صهیونیست‌ها از پاسخ منفی حماس به طرح پیشنهادی
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع