Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@12:36:01 GMT

راهکار راننده اتوبوس سوئدی برای فرار از گرما +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۶۲۹۸۷

راهکار راننده اتوبوس سوئدی برای فرار از گرما +عکس

س از آنکه پوشیدن شلوارک برای رانندگان اتوبوس در شهر «اومئو»، سوئد ممنوع شد، «گوران ساندبرگ» از رانندگان اتوبوس شهری برای فرار از گرما دست به اقدام عجیی زده است. این راننده ۴۹ ساله با قرض گرفتن دامن یکی از همکاران زن و پوشیدن آن حین رانندگی، راه حل غیرطبیعی برای مشکل خود پیدا کرده است. باشگاه خبرنگاران: یک راننده اتوبوس در سوئد برای فرار از گرما حین رانندگی دست به اقدام عجیبی زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارشخبرگزاری اسپوتنیک؛ پس از آنکه پوشیدن شلوارک برای رانندگان اتوبوس در شهر «اومئو»، سوئد ممنوع شد، «گوران ساندبرگ» از رانندگان اتوبوس شهری برای فرار از گرما دست به اقدام عجیی زده است. این راننده ۴۹ ساله با قرض گرفتن دامن یکی از همکاران زن و پوشیدن آن حین رانندگی، راه حل غیرطبیعی برای مشکل خود پیدا کرده است.




او به شبکه اس وی تی سوئد گفت: پوشیدن شلوارک برای رانندگان مرد ممنوع است. آن‌ها حتما باید لباس فرُم به تن داشته باشند. تحمل حرارت موتور، آفتابی که از شیشه جلوی اتوبوس می‌تابد و تهویه نامناسب اتوبوس قابل تحمل نیست و شرایط کار را برای ما سخت کرده است. من نیز تصمیم گرفتم لباس فُرم رانندگان زن را به تن کنم.

در همین حال، مسئولین شرکت حمل و نقل اعلام کردند تغییر یونیفرم کارکنان امکان پذیر نیست، ولی می‌توان شلوار رانندگان مرد را از پارچه نازک تری تهیه کرد.

این اقدام راننده حمایت سایر کارکنان و مسافران را به خود جلب کرده است. بسیاری از رانندگان فرانسوی نیز پس از مشاهده تصویر این راننده سوئدی به تبعیت از وی به پوشیدن دامن روی آورده اند.

چندی پیش نیز جمعی از دانش آموزان پسر یک مدرسه در انگلیس در اعتراض به ممنوعیت پوشیدن شلوارک در مدرسه، همانند دانش آموزان دختر، به پوشیدن دامن روی آوردند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمام رایگان در خیابان برای مقابله با گرما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • (ویدئو) حمام رایگان در خیابان برای مقابله با گرما
  • (ویدئو) مرگ صد‌ها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام