Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانم ولیزاده، 27 تیرماه برای صعود به قله هفت هزار و 134 متری لنین در مرز تاجیکستان و قرقیزستان اعزام می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان شمالی ملکان ولیزاده بانوی کوهنورد استان در دهمین مرحله اردوهای هیمالیانوردی به تمرینشناخت مسیر، اصول و قواعد شبمانی اضطراری در کوهستان، تمرین صعود و فرود، همطنابی، کار با تجهیزات فنی و ساخت غار برفی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم ولیزاده، 27 تیرماه برای صعود به قله هفت هزار و 134 متری لنین در مرز تاجیکستان و قرقیزستان اعزام می شود. وی نخستین بانوی اهل خراسان شمالی است که در صعود به قلل بالای 7هزار متر شرکت می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام جهانی که خودشان میزبان هستند باعث برگزاری دیدار‌های حذفی برای انتخاب تیم پنجم شد تا اینگونه شانسی مجدد به تیم‌های حذف شده در مرحله قبلی برای تلاش در مسیر رفتن به جام جهانی داده شود.   در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به مصاف عراق رفت که با پیروزی ۵ به ۳ به سود افغان‌ها همراه بود.   دیگر دیدار این مرحله هم بین تیم‌های ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که به پیروزی ۳ به ۲ قرقیز‌ها انجامید؛ بنابراین تیم‌های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره کهن به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند