Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مسکن در 12 ماهه 1395 ، توانست با جذب مبلغ 26هزار و 597 میلیارد ریال سپرده صندوق پس انداز مسکن یکم، رکورد 371درصد رشد در جذب منابع این صندوق را ثبت کند.
به گزارش صدای ایران مسعود ایزدی، مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن درباره عملکرد این بانک در صندوق
پس انداز مسکن در سال 1395 گفت: مانده این سپرده ها از مبلغ هفت هزار و 167 میلیارد ریال در پایان سال 1394 به مبلغ33 هزار و 764 میلیارد ریال در پایان سال 1395 افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جذب منابع این صندوق در 12 ماهه 1395 نسبت به دوره مشابه سال 1394 معادل 371 درصد به ارزش 26 هزار و 597 میلیارد ریال افزایش نشان می دهد.
ایزدی با ارائه جزئیات بیشتری از عملکرد بانک مسکن در مورد اجزای تشکیل دهنده صندوق پس انداز مسکن توضیح داد: تعداد و مانده سپرده پس‌انداز مسکن یکم در پایان سال 1395،تعداد 154 هزار و 81 فقره و معادل 33 هزار و 764 میلیارد ریال بوده که در طول این مدت، به طورت مداوم، روندی صعودی داشته است.
مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن درباره سپرده پس انداز مسکن جوانان نیز عنوان کرد: مانده این نوع سپرده از مبلغ 14 هزار و 479 میلیارد ریال در پایان سال 1394 به 15 هزار و 323 میلیارد ریال در پایان سال 1395 افزایش یافته که با شش درصد رشد، معادل 844 میلیارد ریال افزایش را نشان می دهد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی گفت: ظرفیت ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده وجود دارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مهدیار اسماعیلی، رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن در دیدار با رئیس هیأت مدیره شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه هدف این صندوق حمایت همه جانبه از تولید و رونق بازار مسکن کشور است، گفت: با تعریف ساز و کار مناسب و شناسایی بهترین شیوه‌های حمایتی، پشتیبانی از ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در برنامه این صندوق قرار دارد.

وی گفت: ارائه تضمین‌های لازم برای ساکنین بافت فرسوده و ناکارآمد شهری جهت دریافت تسهیلات از سامانه بانکی از جمله موضوعات فعالیت این صندوق بوده و فرآیند اجرایی آن در دست بررسی است.

همچنین محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران هم در این دیدار با توجه به پتانسیل بالای بافت‌های فرسوده برای خانه سازی بدون نیاز به تأمین زمین جدید، گفت: ظرفیت احداث مسکن جدید در این بافت‌ها بیش از ۴.۵ میلیون واحد است.

آئینی افزود: ۳۵ درصد پروانه‌های صادره در بافت‌های فرسوده شهری به صورت تک واحدی و ۷۴ درصد آن‌ها کمتر از ۳ واحد است که در صورت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، مالکین و سازندگان به ساخت خانه با تراکم بالا ترغیب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟