Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بی بی سی عربی، دیده بان حقوق بشر سوریه عنوان کرد که شمار غیر نظامیان کشته شده در حملات ائتلاف بین المللی ضد داعش در سوریه بیشتر از افرادی است که در حمله های هوایی روسیه و دولت سوریه کشته شده اند.
دیده بان حقوق بشر سوریه افزود: طبق گزارش ها 290 غیر نظامی در حمله ائتلاف بین المللی ضد داعش کشته شدند که 46 نفر از آنها کودک هستند، این در حالی است که در حمله های هوایی روسیه و سوریه 151 غیر نظامی کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با تشدید حملات ائتلاف بین المللی ضد داعش برای بیرون راندن عناصر داعش از پایگاه شان در شهر رقه، شمار قربانیان غیر نظامی افزایش یافته است.
دیده بان حقوق بشر سوریه می گوید، طی ماه ژوئن 2282 نفر در سوریه کشته شده اند که از این تعداد 692 نفر غیر نظامی هستند.
همچنین طبق اعلام این سازمان حقوقی، گروه تروریستی داعش در ماه گذشته میلادی 31 نفر را اعدام کرده است.
دیده بان حقوق بشر سوریه ادامه داد: شمار کشته شدگان در میان گروه های اسلامگرا و سایر گروه های معارض 491 نفر و شمار نیروهای دولتی کشته شده 205 نفر است.
ائتلاف بین المللی ضد داعش که از آغاز فعالیتش در سال 2014 تا تاریخ 28 فوریه (10 اسفند 95) بالغ بر 18 هزار و 666 حمله هوایی در سوریه و عراق انجام داده است که این حملات کمترین اثرگذاری را در مهار تروریست ها داشته و شمار زیادی از غیر نظامیان در حملات هوایی این ائتلاف کشته شده اند.
خاورم*9364*1144
مترجم:محسن عزیزی* انتشار دهنده: علیرضا جباری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری

وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات سوری که در جریان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران زخمی شده بود، عیادت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرده بود.

افتتاح ساختمان جدید بخش کنسولی ایران در دمشقامیرعبداللهیان: آمریکا در حمله به بخش کنسولی سفارت مسئول است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان