Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اشرفی، استاد تمام دانشگاه کاشان، دبیر انجمن جهانی ریاضی شیمی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، علیرضا اشرفی، عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشگاه کاشان متولد سال 1343 تهران بوده که از 1375 عضو هئیت علمی گروه ریاضی دانشگاه کاشان شد.

استاد گروه ریاضی در پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان در بیش از سه انجمن مختلف علمی معتبر دنیا عضویت دارد و بیش از 10 مجله ISI را داوری کرده و حدود 15 مقاله به کنفرانس‌های بین‌المللی ارائه داده و پژوهشگر برگزیده کشوری در سال 88 معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اشرفی همچنین سه سال نیز پژوهشگر نمونه در سطح استان اصفهان معرفی شده و از سال 80 تاکنون نیز هرساله به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه کاشان معرفی شده و بیش از 280 مقاله از این پروفسور دانشگاه کاشان و دانشمند بین‌المللی در مجلات داخلی و خارجی ISI تاکنون به چاپ رسیده است.

افتخار اخیر این دانشمند کاشانی، انتخاب وی به عنوان دبیر انجمن جهانی ریاضی شیمی ( کنگره رمانی ) است که بر مجموعه افتخارات این عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

R7845/P1377/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پدر خوشنویسی خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محمدصادق سیف از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان دعوت حق را لبیک گفت.

استاد سیف در رشته‌های مختلف خوشنویسی همچون ثلث و نستعلیق دارای درجه استاد تمامی از انجمن خوشنویسان ایران بود و در طول عمر گرانمایه‌اش در انجمن خوشنویسان خرم‌آباد، شاگردان بسیاری تربیت کرد.

بسیاری از هنرمندان و استادان خوشنویسی لرستان که دارای درجات ممتاز و فوق ممتاز هستند از حضور این استاد فرهیخته بهره‌مند شدند.

محمدصادق سیف علاوه بر هنر خوشنویسی، در حوزه موسیقی هم فعال بود و عود می‌نواخت.

وی با تسلطی که به زبان‌های انگلیسی و عربی داشت، دستگاه‌های موسیقی ایرانی، مقام‌های موسیقی عربی، لحن‌های زیبای قرآنی و گوشه‌های رابط این لحن‌های پیچیده را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کرد.

استاد سیف در تلاوت قرآن با لحن فصیح عربی بسیار توانمند بود و نمایشگا‌های متعددی از آثار خوشنویسی به ویژه در حوزه خط ثلث برگزار کرد.

وی که به فرهنگ و هنر ایران به ویژه لرستان عشق می‌ورزید، همواره همگان را به پاسداشت این فرهنگ و هنر غنی، کهن و سرشار از حکمت و ابعاد مختلف زیبا‌شناختی آن، تشویق و ترغیب می‌کرد.

در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی که مردادماه ۱۳۹۶ برگزارشد، به پاس بیش از ۵۰ سال خدمات شایان استاد محمدصادق سیف در عرصه هنر خوشنویسی استان و شهرستان خرم‌آباد، از وی تجلیل شد و در سال ۱۴۰۰ نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این هنرمند پیشکسوت قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • استاد دانشگاه صنعتی شریف، نماینده ایران در بانک جهانی شد
  • استاد دانشگاه صنعتی شریف نماینده ایران در بانک جهانی شد
  • فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • درگذشت پدر خوشنویسی خرم‌آباد
  • مناظره برای واکاوی ذهنیت «اخراج اساتید»/ لیست رسانه‌ای ۲۵ استاد اخراجی بی‌اعتبار شد
  • ۹ اپیزود از مناظره برای واکاوی ذهنیت «اخراج اساتید»/ لیست رسانه‌ای ۲۵ استاد اخراجی بی‌اعتبار شد
  • ببینید | مناظره جنجالی در دانشگاه تهران/ مقیمی: شما به‌دلیل ضعف علمی اخراج شدید/ بای سلامی: اخراج آذین موحد، برهانی و رضا امیدی هم بخاطر ضعف علمی بود؟
  • مناظره رییس دانشگاه تهران با یک استاد مدعی اخراج
  • مورد استناد قرار نگرفتن مقالات به علت کیفیت پایین نیست/ ارتقای رنکینگ جهانی دانشگاه‌های ایران به رتبه ۱۴
  • فراخوان «برنامه حمایت از حرکت در مرز دانش ریاضی» منتشر شد