Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@14:24:36 GMT

ريزش چاه، جان کارگر 30 ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۶۴۹۲۹

خبرگزاري آريا - کارگري 30 ساله در هنگام کار کردن در چاه يکي از منازل مسکوني يکي از روستاهاي شهرستان خمين، جان خود را از دست داد .

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمد علي گودرزي فرمانده انتظامي شهرستان خمين در بيان جزئيات اين حادثه گفت: در حدود ساعت 13 و 39 دقيقه روز گذشته، در پي اعلام مرکز فوريت سامانه 110 مبني سقوط کارگري در چاه يکي از منازل مسکوني يکي از روستاهاي اين شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامي و امدادي در محل حاضر شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي ادامه داد: با بررسي به عمل آمده مشخص شد، کارگري 30 ساله در حال لايروبي چاه به علت سقوط در چاه، براثر ريزش ناگهاني ديواره آن جان خود را از دست داده است .

اين مقام انتظامي يادآور شد: مرگ فرد مذکور توسط تيم اعزامي اورژانس 115 تأييد و جسد فرد متوفي با هماهنگي مقام قضايي براي بررسي هاي بيشتر به پزشکي قانوني منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خمين از تمامي کارگران خواست تا همواره با تجهيز محل کار خود به وسايل ايمني لازم، از وقوع چنين حوادث ناگوار و از بين رفتن سرمايه انساني پيشگيري کنند.
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت

 معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت گفت: سطح زیر کشت زعفران در این استان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت و نسبت به ۱۰ سال گذشته نیز رشد چشمگیری دارد.چ

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: کم‌آب‌بر بودن این گیاه مزیت مهمی است که با شرایط آب و هوایی استان مرکزی سازگاری دارد و در شهرستان‌هایی مانند کمیجان یا خمین که در سال گذشته به دلیل کم‌آبی ۱۵۰ حلقه چاه آب در این شهرستان خشک شد فرصت مناسبی است.

اسدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان خمین در تولید زعفران استان مرکزی رتبه اول را دارد و با این کشت به نحوی با تنش‌های آبی مقابله شده است و جایگزین مناسبی برای گیاهان آب‌بر محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه