Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- راضیه شجاعی همسر شهید مدافع حرم کمیل قربانی در خصوص ویژگی ها و برخی از خصایص همسر شهیدش مطالبی را بیان کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، راضیه شجاعی همسر شهید مدافع حرم کمیل قربانی در خصوص ویژگی ها و برخی از خصایص همسر شهیدش گفت: من و کمیل فردای عقدمان سر مزار شهید کاظمی رفتیم؛ قبل از جشن عقدمان نگران بودیم فعل حرامی داخل جشن عقدمان رخ ندهد؛ نذر کردیم سه روز روزه بگیریم و برای تمام شهدایی که می شناختیم نامه نوشتیم که در مراسم‌مان گناه نباشد و خدا را شکر هیچ گناهی هم نشد؛ زندگی ما از همان روز اول همه چیز با شهدا شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعی با اشاره به حضور همسرش در سوریه گفت: فکر نمی کردم که کمیل در اولین اعزامش به سوریه شهید شود؛ او قبل از رفتن به من دلداری می داد و می گفت "چیزی نیست؛ خیلی ها می روند و سالم برمی گردند".
این همسر شهید مدافع حرم افزود: شهادت کمیل منتی بود که خدا سر کمیل و ما گذاشت؛ خیلی از آدم ها خوب هستند ولی در نهایت عاقبت بخیر نمی شوند؛ خدا کمیل را خرید و خیلی خوب هم خرید؛ خیلی از این بابت راضی هستم؛ ما نمی دانیم نعمت شهادتش را چگونه شکرگزاری کنیم.
وی در پایان به ذکر خاطره ای از روز خاکسپاری همسر شهیدش پرداخت و گفت: شاید باورکردن این موضوع سخت باشد اما باید بدانید که حرف هایی که در روز خاکسپاری کمیل در خصوص امر به معروف و نهی از منکر پشت تریبون گفتم، حرف های من نبود؛ واقعاً من کسی نبودم که بخواهم سخنرانی کنم. سعی می کنم مسائل مربوط به زندگی ام را به کسی نگویم؛ آن روز کمیل حرف می زد. بعد از روز خاکسپاری چند بار دیگر هم برای سخنرانی رفتم و هر بار خودشان آمدند و حرف زدند. من توسل می کردم که خودشان صحبت کنند. حرفهای ایشان فقط از گلوی من گفته می شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس وایرال شده از جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عکسی از جمیله علم الهدی (همسر ابراهیم رئیسی) در کنار همسران روسای جمهور چند کشور از جمله ترکیه و ازبکستان در فضای مجازی منتشر شده است.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901012

دیگر خبرها

  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • عکس وایرال شده از جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!