Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام منتظری در برنامه «نگاه یک» با تبریک هفته قوه‌قضاییه، یاد شهید آیت‌الله بهشتی و شهدای قوه‌قضاییه را گرامی‌داشت و گفت: برخی از جنایت‌های داعش را امروز می‌بینیم اما ما در گذشته جنایت‌هایی بد‌تر از داعش داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور بر لزوم بررسی جریان‌های سال‌های اول انقلاب، خصوصا دهه ۶۰ تاکید کرد و گفت: از زمان انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی حدود ۳۶ سال می‌گذرد و جوانان بسیاری آن دوران را درک نکرده و اطلاع چندانی از آن ندارند. از این رو لازم است به این مسائل پرداخته و جوانان نسبت به جنایت‌های آنان آگاه شوند.

او با اشاره به حمایت‌هایی که غربی‌ها از گروهک منافقین انجام داده‌اند، به سفر اخیر وزیر امور خارجه کشورمان به فرانسه اشاره کرد و گفت: در همین سفر اخیر شاهد بودیم که همزمان با حضور وزیر امور خارجه کشورمان در فرانسه، نشستی با محوریت سازمان منافقین در این کشور برگزار شد. جوانان باید در جریان این امر قرار بگیرند که جریان نفاق از کجا بود و خواستگاه‌ آن‌ها چه بود و به دنبال چه بودند و کارشان به کجا رسید.

این مقام عالی قضایی یادآور شد: اگر چنانچه حضور مردم و اقتدار دستگاه قضایی، اطلاعاتی و عملیاتی نبود، جریان نقاق چنان بلایی را بر سر مردم ما می‌آوردند که داعش بر سر مردم سوریه و عراق آورده است.

منتظری به برخی از جنایت‌های منافقین اشاره کرد و افزود: آن‌ها شهید بهشتی و هفتاد و دوتن دیگر را در هفتم تیر ماه به شهادت رساندند. دفتر دادستان کل شهید قدوسی را منفجر کردند و رییس زندان اوین شهید کچویی را به شهادت رساندند و مدتی بعد شهید لاجوردی را ترور کردند. آن‌ها شهید رجایی که رییس جمهور مردمی بود و شهید باهنر نخست وزیر وقت را به شهادت رساندند و نزدیک به ۱۷ هزار نفر از مردم و مسئولان را در کوچه و بازار به شهادت رساندند. جوانان بدانند که این منافقان، پاسداران کمیته را زنده زنده پوست می‌کندند.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: با وجود آنکه برخی از کشور‌ها منافقان را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادند، اما شاهدیم که چند سال پیش کشورهای غربی این گروهک جهنمی را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کردند و امروز آن‌ها در مجامع بین‌المللی آسان رفت و آمد می‌کنند. به نظر می‌رسد مسئولان وزارت خارجه و دیپلمات‌ها باید اقدامات این گروه تروریستی را در دیدار با مقامات سایر کشور‌ها تشریح کنند و بگویند این جریان که از آن حمایت می‌کنید و برای آن کنفرانس تشکیل می‌دهید، چه عناصری بودند.

او به نقش رسانه‌ها در شناساندن چهره‌ واقعی منافقین پرداخت و گفت: صداوسیما در این خصوص رسالت بزرگی دارد و می‌تواند نقش سازنده‌ای داشته باشد. جوانان ما تنها نامی از منافقین شنیده‌اند و از جزئیات تفکرات، عملکرد و وابستگی آن‌ها به استکبار و سرسپردگی‌شان به صدام اطلاعی ندارند.

منتظری افزود: اخیرا شاهد هستیم افرادی از همین گروه که از آن‌ها بُریده‌اند، انجمن‌هایی را در اروپا و آمریکا راه‌اندازی کردند تا بخشی از جنایت‌های رخ داده در پادگان اشرف را با زبان خود برملا کنند. امیداوریم به برکت خون شهدا چهره‌ این‌ها برای جوانان و مردم روشن شود.

دادستان کل کشور درباره برنامه‌های هفته قوه‌قضاییه نیز اظهار کرد: فردا یک همایش سراسری با حضور سران سه قوه برگزار خواهد شد و هر سه رییس در آن سخنرانی خواهند کرد. در روز دوشنبه نیز برخی از مسئولان دستگاه قضایی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

او اضافه کرد: چون هفته قوه‌قضاییه با دهه آخر رمضان و تعطیلات عید فطر همراه بود، برگزاری جلسات به تاخیر افتاد و امیدواریم در شرایط مقتضی بخشی از خدمات قوه و مشکلات دستگاه قضایی و آنچه را که موجب می‌شود برخی از نقد‌ها به قوه وارد شود تبیین کنیم.

دادستان کل کشور خاطر نشان کرد: با وجود آنکه برخی از کشور‌ها منافقان را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادند، اما شاهدیم که چند سال پیش کشورهای غربی این گروهک جهنمی را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کردند و امروز آن‌ها در مجامع بین‌المللی آسان رفت و آمد می‌کنند. به نظر می‌رسد مسئولان وزارت خارجه و دیپلمات‌ها باید اقدامات این گروه تروریستی را در دیدار با مقامات سایر کشور‌ها تشریح کنند و بگویند این جریان که از آن حمیت می‌کنید و برای آن کنفرانس تشکیل می‌دهید چه عناصری بودند.

او به نقش رسانه‌ها در شناساندن چهره‌ واقعی منافقین پرداخت و گفت: صداوسیما در این خصوص رسالت بزرگی دارد و می‌تواند نقش سازنده‌ای داشته باشد. جوانان ما تنها نامی از منافقین شنیده‌اند و ازجزئیات تفکرات، عملکرد و وابستگی آن‌ها به استکبار و سرسسپردگیشان به صدام اطلاعی ندار ند.

منتظری افزود: اخیر شاهد هستیم افرادی از همین گروه که از آن‌ها بُریده‌اند، انجمن‌هایی را در اروپا و آمریکا راه اندازی کردند تا بخشی از جنایت‌های رخ داده در پادگان اشرف را با زبان خود برملا کنند. امیداوریم به برکت خون شهدا چهره‌ این‌ها برای جوانان و مردم روشن شود.

دادستان کل کشور درباره برنامه‌های هفته قوه‌قضاییه نیز اظهار کرد: فردا یک همایش سراسری با حضور سران سه قوه برگزار خواهد شد و هر سه رییس در آن سخنرانی خواهند کرد. در روز دوشنبه نیز بخشی ازمسئولان دستگاه قضایی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

او اضافه کرد: چون هفته قوه‌قضاییه با دهه آخر رمضان و تعطیلات عید فطر همراه بود، برگزاری جلسات به تاخیر افتاد و امیدواریم در شرایط مقتضی بخشی از خدمات قوه و مشکلات دستگاه قضایی و آنچه را که موجب می‌شود برخی از نقد‌ها به قوه وارد شود تبیین کنیم. ما نقد سازنده را می‌پذیریم چراکه اگر با دلسوزی باشد نه تنها مفید است بلکه لازم است.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت اسرائیل در رفح با ۲۰ شهید و مجروح

جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح به شهادت و زخمی شدن ۲۰ فلسطینی منجر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنگنده‌های اسرائیلی منطقه تل السلطان در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

در این جنایت 4 فلسطینی شهید و 16 نفر هم مجروح شدند.

 

.

 

صهیونیست‌ها و حمله به رفح؛ رفع عطش خونریزی با اهداف واهیامارات با تأخیر، حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کردالجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردتداوم حملات به شرق رفح؛ از پای درآمدن نظامی صهیونیستقطر حملات رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایت اسرائیل در رفح با ۲۰ شهید و مجروح
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • نظارت دقیق دستگاه قضایی البرز بر عملکرد مدیران شهری
  • ورود دادستانی برای تعیین تکلیف ۳۳۰۰ خودرو خارجی معطل در گمرک شهید باهنر
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • نظرسنجی‌ها چه در مورد بایدن می‌گویند؟
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • هشدار گروه‌های فلسطینی درباره جنایت صهیونیست‌ها در رفح
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند