Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در وزارت علوم، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و پژوهشگاه بین‌المللی زلزله و مهندسی زلزله مستقر شده است.

به گزارش سازمان بازرسی کل کشور، هیئت بازرسی امورآموزشی و پژوهشی از 20 خرداد تا 15 مرداد در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر است و چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر مراجعه کنند یا با شماره تلفن گویای 136 و یا شماره تلفن 82234160 تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقرار هیئت بازرسی در پژوهشگاه
علوم و فناوری اطلاعات ایران
همچنین هیئت بازرسی امورآموزشی و پژوهشی از 20 خرداد تا 15 مرداد در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مستقر شده است و چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلامی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر مراجعه یا با شماره تلفن گویای 136 و یا شماره تلفن66494972 داخلی 265 تماس حاصل نمایند.
استقرار هیئت بازرسی در سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور
هیئت بازرسی امور آموزشی و پژوهشی همچنین از 20 خرداد تا 15 مرداد در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مستقر شده است. چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر مراجعه یا با شماره تلفن گویای 136 و یا شماره تلفن 22686631 تماس حاصل نمایند.
استقرار هیئت بازرسی در پژوهشگاه بین‌المللی زلزله و مهندسی زلزله
هیئت بازرسی امور آموزشی و پژوهشی از 20 خرداد تا 15 مرداد در پژوهشگاه بین‌المللی زلزله و مهندسی زلزله مستقر شده است و چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر مراجعه یا با شماره تلفن گویای 136 و یا شماره تلفن 22801756 تماس بگیرند.گفتنی است، سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان در مورد هر چهار سازمان و وزارت خانه مذکور است.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ،مستوفی، سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی افزود: سال گذشته از ۴۲ هزار سوت زنی مالیاتی که در سامانه سوت زنی ثبت شده بیش از ۷۰ درصد آن متعلق به حوزه فعالیت پزشکی بوده است.

مستوفی گفت: ازاین گزارش‌ها حدود ۱۰ هزار تخلف با بازدید میدانی به تایید رسید و اطلاعات آن به سازمان نظام پزشکی ارسال شد تا سازمان برابر با ضوابط قانونی با این موارد برخورد کند.

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی خاطر نشان کرد: عمده گزارش‌های ثبت شده مربوط به اخذ وجه به وسیله کار و عدم استفاده از کارتخوان بوده است.

وی افزود سازمان مالیاتی نسبت به احصا کارت‌هایی که پزشکان به جای کارتخوان از آن برای دریافت وجه استفاده می‌کردند، اقدام کرده و از این اطلاعات برای محاسبه مجموع درآمد این پزشکان و محاسبه مالیات استفاده می‌شود.

مستوفی گفت : علاوه بر این تخلفات موجب می‌شود تا برخی از پزشکان از امکان مشوق‌های مالیاتی ماده ۱۰۰ محروم شوند.

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی همچنین درباره موضوع ممنوع الخروجی مدیر عامل یکی از بانک‌های خصوصی به دلیل ارائه ندادن اطلاعات تراکنش‌های مشکوک بانکی فعالان اقتصادی به سازمان امور مالیاتی افزود: هماهنگی لازم با اعضای هیئت مدیره این بانک انجام شده و اطلاعات مورد نیاز در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد