Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم میرزاپور، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره صعود تیم ملی به جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: جوانگرایی در تیم ملی از اقدامات تحسین برانگیز کی روش در تیم ملی ایران بود و او با این جوانگرایی، تیمی هماهنگ را ساخت و به بهترین نحو آن را در هر بازی سازماندهی کرد، در دیدارهای اخیر تیم ملی نتایج بسیار خوبی به دست آورد و ما برای اولین بار با اقتداری مثال زدنی راهی جام جهانی شدیم، تیمی که بدون گل خورده به جام جهانی صعود می کند می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ملی نشان داد با اعتماد به کی روش و برنامه هایش می توانیم در آسیا به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم، بدون تعارف خط دفاعی ما در اسیا رقیب ندارد و کی روش به تیم ملی و ملی پوشان جوان خودباوری داده است، خودباوری به این معنا که ما مقابل تیم های بزرگ هم می توانیم نتیجه مناسب کسب کنیم. البته برای جام جهانی و نتیجه گیری در آن باید تدارک مناسب و مدنظر سر مربی تیم ملی را اجرا کنیم.

دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 آلمان نظرش را درباره سنگربان تیم ملی اینگونه بیان کرد: تیم ملی یعنی تمامی 11 نفر تاکتیک دفاعی خود را به خوبی اجاره می کند و علاوه بر آن درون دروازه من برای بیرانوند آینده درخشانی را متصور هستم. او این پتانسیل را دارد تا با درخشش در جام جهانی راهی اروپا شود. البته نکته مهم تر این است که بدانیم جام جهانی ویترین بهترین بازیکنان جهان است و بازیکنان ایران هم می توانند فصل جدیدی برای فوتبال ایران و البته خودشان رقم بزنند.

مربی دروازه بان های تیم گل گهر سیرجان درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: به امید خدا و با تلاش بازیکنان، مدیریت و کادر فنی امسال جزو مدعیان صعود به لیگ برتر هستیم. اجازه بدهید از تلاش های آقایان جواهری، بدخشان و مهندس تقی زاده تشکر کنم. فضای ایجاد شده توسط باشگاه باعث شد مردم سیرجان در فصل گذشته دوباره با فوتبال آشتی کنند و من مطمئن هستم ما با پشتوانه این هواداران خونگرم موفق خواهیم شد.

ابراهیم میرزاپور درباره تمرینات این تیم گفت: ما از امروز یکشنبه اردوی ۱۰ روزه مان را در همدان آغاز می کنیم و پس از پایان اردو و برگزاری یکی، دو دیدار دوستانه در این شهر، به تهران می رویم و احتمالا دو بازی تدارکاتی با دو تیم از میان تیم های پرسپولیس، سایپا، نفت و پیکان انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود