Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پسرشيطان صفت که پس از آشنايي اينترنتي با دختر جوان و وعده ازدواج، او را رها کرده و با خاله اين دختر ازدواج کرده بود با شکايت دخترفريب خورده دستگيرشد.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، اين درحالي بود که دختر جوان پس ازشکست سنگين عاطفي دست به خودکشي زده بود ولي پس از انتقال به بيمارستان از مرگ نجات يافت و سپس عليه جوان فريبکار به پليس Police آگاهي تهران شکايت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باگذشت چهارماه از ماجرا، سرانجام «رامين» هفته گذشته به اتهام تعرض در شعبه چهارم دادگاه کيفري استان تهران که به رياست قاضي Judge عبداللهي و با حضور قاضي کيخوا (مستشار دادگاه) تشکيل جلسه داده بود محاکمه شد. در ابتداي جلسه غيرعلني دادگاه، دختر جوان وقتي در جايگاه شاکي ايستاد، گفت: «رامين پس از آشنايي از طريق اينستاگرام Instagram و با وعده ازدواج به من تعرض کرد. من و رامين يک سال پيش آشنا شديم او فروشنده لباس در بازار Store امامزاده حسن بود که يک روز از من خواست براي معرفي خودم به مادرش به خانه‌شان بروم. اما وقتي وارد آن خانه شدم ديدم کسي نيست. بعد هم رامين در را قفل کرد و با وعده ازدواج فريبم داد و پس از تجاوز Rape از من خواست که موضوع را به کسي نگويم و...

اما مدتي که گذشت رامين با خاله‌ام که تازه از همسرش جدا شده بود آشنا شد و پس از چند هفته متوجه شدم او خاله‌ام را عقد کرده است. با فهميدن اين موضوع دنيا در مقابل چشمانم سياه شد و به خاطر آبرويم تصميم به خودکشي گرفتم. چون نمي‌دانستم پس از اين فاجعه چه کنم. با اين حال پس از اينکه جان سالم به در بردم تصميم گرفتم از رامين شکايت کنم...پس از اظهارات دختر جوان، رامين در برابر قضات ايستاد تا به سؤالات آنها پاسخ دهد.

چطور با سحر آشنا شدي؟
من از طريق اينستاگرام وبه صورت اتفاقي با سحر آشنا شدم. من فروشنده لباس بودم و او هم در همان نزديکي‌ها به عنوان فروشنده کار مي‌کرد.

چرا به دختر جوان تعرض کردي؟
قبول دارم که با اين دختر رابطه برقرار کردم اما تمام اين ماجرا به زور نبود بلکه با خواسته خودش صورت گرفت.

آيا به او وعده ازدواج داده بودي؟
نه او دروغ مي‌گويد.

چه شد که با خاله‌اش ازدواج کردي؟
چند بار سحر با خاله‌اش سراغم آمد و من از او خوشم آمد. وقتي تقاضاي ازدواج کردم باخوشحالي قبول کرد و بعد با هم عقد کرديم.
چند ماه با سحر رابطه داشتي؟
حدود شش ماه.

چرا با سحر ازدواج نکردي؟
وقتي ديدم او براحتي تن به رابطه با من داده و بعد هم متوجه شدم که با پسران ديگري هم رابطه داشته است ترجيح دادم همسر آينده‌ام چنين دختري نباشد...

در پايان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک پزشکي قانوني پسر جوان را به 99ضربه تازيانه و دو سال تبعيد به يکي از روستاهاي دورافتاده کشور محکوم کردند.
رکنا
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق

ایسنا/سمنان به‌دنبال مفقود شدن یک دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی، استاندار سمنان خواستار بسیج امکانات برای یافتن این دختر ۲۴ ساله شد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت طی یک دستور فوری، خواستار بسیج تمامی امکانات و نیروی انسانی، به‌منظور پیدا کردن دختر ۲۴ ساله مفقودی در شهرستان میامی شد.

استاندار سمنان با توجه به اعلام مفقودی این دختر جوان در جنگل دشت شاد شهرستان میامی، ضمن تماس تلفنی با مسئولان‌ مرتبط از جمله فرماندار شهرستان میامی، دستور داد تمامی امکانات، تجهیزات و توان نیروی انسانی موجود به همراه تیم‌های کمکی از سایر شهرستان‌ها و در صورت نیاز از سایر استان‌های همجوار، نسبت به جست‌وجوی دقیق منطقه تا حصول نتیجه اقدام شود.

وی تاکید کرد: از هیچ کوششی در این زمینه به منظور رفع دغدغه‌مندی خانواده این دختر مفقود شده دریغ نشود.

گفته می‌شود، دختر ۲۴ ساله حوالی ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبشهت به قصد پیاده‌روی از منزل خارج شده و به سمت جنگل دشت شاد حرکت کرده ولی تاکنون باز نگشته است. به دنبال اعلام این خبر، نیروهای مردمی و امدادی با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود، به‌صورت گسترده عملیات جست‌وجو را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم