Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی مدیران و رابطان خبری واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی سراسر کشور با شعار فرهنگ جهادی، تولید دانش بنیان، آموزش تخصصی برای اشتغال بر بال روابط عمومی عمل گرا با حضور دکتر سید حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی طی روزهای 14 و 15 تیرماه به میزبانی واحد خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ابوالقاسم رئیسی مدیر کل روابط عمومی جهاددانشگاهی با اعلام این خبر افزود: گردهمایی مدیران و رابطان خبری روابط عمومی های این نهاد با شعار " فرهنگ جهادی، تولید دانش بنیان، آموزش تخصصی برای اشتغال بر بال روابط عمومی عمل گرا" به مدت دو روز در مشهد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار این گردهم آیی خاطرنشان کرد: از آنجایی که جهاد دانشگاهی نهادی پیشرو و پویا، با فعالیت متنوع و گسترده در حوزه‌های علم، فرهنگ و آموزش است، نیازمند یک روابط عمومی علمی و عملگرا می‌باشد.

رئیسی ادامه داد: به همین دلیل فعالان روابط عمومی این نهاد باید شناخت به روز مخاطبان، تغییرات تکنولوژیکی ارتباطی، استقبال و پیشگامی در تحولات محیطی و واقع بینی در فرآیندهای ارتباطات که از اصول روابط عمومی عمل گراست را سر لوحه کار خود قرار دهند تا این نهاد بتواند فرهنگ جهادی را نهادینه کرده، تولید دانش بنیان را گسترش و آموزش تخصصی برای اشتغال را در بهترین وضعیت به جامعه هدف خود ارایه کند و در نهایت تصویر مثبت این نهاد نزد افکار عمومی حفظ و تقویت شود.

مدیر کل روابط عمومی جهاددانشگاهی، فراهم ساختن فضای مناسب برای تبادل تجربیات، بررسی مشکلات و نارسایی های این حوزه در بدنه جهاددانشگاهی و ارایه راه کارهای مناسب افزایش اثر بخشی فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی های این نهاد را از اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد.

وی آموزش کارکنان روابط عمومی و بهسازی توان علمی - تخصصی آنان را یکی از امور بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: برگزاری دو کارگاه آموزشی در حوزه رسانه و بصری سازی محتوای روابط عمومی با حضور اساتید مجرب در این راستا صورت می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، رئیسی رونمایی از فاز اول پرتال اطلاع رسانی جهاددانشگاهی، برگزاری کمیسیون های تخصصی، جلسات پرسش و پاسخ و ارایه نظرسنجی های انجام شده و کارگاه آموزشی ویژه مشاغل حساس را از دیگر برنامه‌های مهم این گردهمایی دو روزه برشمرد.

مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی در پایان با اشاره به اینکه گردهمایی روابط عمومی‌ها پس از پنج سال وقفه قرار است، برگزار شود ابراز امیدواری کرد با بهره مندی از نتایج این رویداد شاهد پویایی هرچه بیشتر روابط عمومی های این نهاد انقلابی باشیم .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سومین گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب در اراک برگزار شد.

در این گردهمایی که با عنوان «یاد یاران» برگزار شد، همسنگران و رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار به بازخوانی و روایتگری خاطرات این دوره پرداختند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله گفت: در گردهمایی رزمندگانی از استان‌های زنجان، قزوین، قم، سمنان، تهران، یزد، مازندران و استان مرکزی حضور داشتند که علاوه بر دیدار دورهمی وقایع، اتفاقات و خاطرات دفاع مقدس را بازگو و آن را بعنوان یک گنجینه ثبت و ضبط می‌کنند تا به نسل آینده انتقال دهند.

یار محمدی جزو ادوار مسئولان پرسنلی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب هم گفت: رزمندگانی که در این دورهمی حضور دارندواحد پرسنلی لشکر علی ابتن ابیطالب در بحث مدیریت منابع انسانی هستند که هم گزیتنش و استخدام و هم بکارگیری همه خدمات تا بعد از پایان خدمت که در عضویت‌های مختلف مسئولیت داشتند و این‌ها جوان‌هایی بودند که تقریبا تا پایان سال ۶۷ نیروی انسانی در لشکر را مدیریت کردند.

یارمحمدی با بیان اینکه این گردهمایی دوسالانه در استان‌های مختلف که در تشکیل لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب نقش داشتند برگزار می‌شود، افزود: ما در این برنامه علاوه بر یادآوری دوران دفاع مقدسف بدنبال تدوین عملکرد واد پرسنلی لشکر در دوران دفاع مقدس هستیم.

در پایان از خانواده شهدای واحد پرسنلی نیز تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • «یاد یاران»، گردهمایی همسنگران لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود